Metro Exodus : Enhanced Edition ukaże się w przyszłym tygodniu i przyniesie duże zmiany w zakresie oprawy graficznej, które obejmują przede wszystkim usprawnienia systemu oświetlenia, aby w pełni wykorzystać możliwośści oferowane przez ray tracing. Twórcy wprowadzają również obsługę DLSS 2.0, aby pomóc zrównoważyć wymagania dotyczące wydajności. Metro Exodus w rozszerzonej edycji pojawi się w sprzedaży 6 maja, choć zostanie udostępniona bezpłatnie każdemu, kto posiada oryginalną grę na Steam, Epic, GOG lub Microsoft Store – nowa edycja to całkowicie oddzielny produkt, a nie zwykła aktualizacja. Trzeba oczywiście zaznaczyć, że wszystkie zapisy stanu gry zostaną przeniesione do Edycji Rozszerzonej, o ile znajdują się na tej samej platformie, co oryginalna wersja.
Metro Exodus : Enhanced Edition będzie wymagać do samego uruchomienia kart obsługujących ray tracing, jak seria RTX NVIDII albo nowe karty AMD.
Minimalne wymagania systemowe są dość skromne, przynajmniej jeśli chodzi o śledzenie promieni. Zdaniem twórców Edycję Rozszerzoną z jej obsługą ray tracingu będzie można uruchomić na RTX 2070 lub RX 6800 XT przy 1080p i 60 klatkach na sekundę – i to bez DLSS. Według wczesnego raportu Digital Foundry, Edycja Rozszerzona z pełnymi opcjami RT działa nieco płynniej niż oryginał, z włączonymi bardziej ograniczonymi funkcjami śledzenia promieni.
Aby jednak skorzystać z pełni możliwości odświeżonej edycji, będziecie potrzebować bardzo wydajnego komputera. Metro Exodus już w podstawowej wersji jest fantastycznie wyglądającą grą, a zobaczenie jej z pełną implementacją ray tracingu powinno być jeszcze bardziej imponujące. Pierwotnie Metro Exodus zostało wydana 15 lutego 2019 przez Deep Silver na platformy Microsoft Windows, PlayStation 4 oraz Xbox One. Tytuł ten jest kontynuacją wysoko ocenianych gier Metro 2033 i Metro: Last Light.
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS