Firma ogłosiła iż pracuje nad nową linią produktów z jak to określiła, najwyższej półki, które bazują na sztucznej inteligencji. Zapowiada jednocześnie, że będzie w najbliższej przyszłości wprowadzać je krok po kroku do swoich usług.
Chodzi tu przede wszystkim o takie aplikacje jak WhatsApp i Messenger, w których być może już niedługo pojawią boty AI. Informatycy z firmy Meta zapowiadają, że przystępują do projektowania zupełnie nowej kategorii narzędzi, które będą wspomagać użytkowników wymienionych wcześniej usług w sposób, o jakim jeszcze do niedawna nikt nie myślał. Są to tak innowacyjne narzędzie, że Meta zamierza je bardzo dokładnie przetestować, zanim zaprezentuje je szerokiemu gronu użytkowników.
Meta pracuje już nad funkcjami obsługiwanymi przez sztuczną inteligencję, które będzie wprowadzać również do aplikacji przeznaczonych dla firm. Będą one wspierać takie operacje, jak reklamowanie produktów, ich sprzedaż czy szeroko pojęta obsługa klienta. Mówi się iż Meta eksperymentuje również z filtrami i reklamami, którymi steruje sztuczna inteligencja. Temat jest tak gorący, że nie ma obecnie żadnego liczącego się na świecie dostawcy oprogramowania, który nie eksperymentowałby na różne sposoby ze sztuczną inteligencją
Zobacz również:
Microsoft wprowadził już AI do swojej wyszukiwarki Bing i przeglądarki Edge, a Google opracował bota AI noszącego nazwę Bard. Dostawcy innych wyszukiwarek również wprowadzają do nich konwersacyjne boty. Z kolei Snapchat uruchomił w tym miesiącu specjalnie przeszkolonego chatbota, oferując go użytkownikom korzystającym z jego płatnych usług. Widać z tego, że odwrotu od tej technologii nie ma.
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS