Od postaci historycznych do bardziej stereotypowych osobowości – taki plan na chatboty ma Meta. Skorzystać z nich będą mogli użytkownicy Facebooka, Instagrama czy Messengera.
Meta nie zatrzymuje się w rozwoju swoich aplikacji pod kątem wykorzystania sztucznej inteligencji. Firma zdążyła już, np. zaprezentować nowe narzędzie głosowe Voicebox, narzędzie do generowania muzyki MusicGen czy narzędzie wspomagające reklamodawców Sandbox AI.
Tym razem przyszedł czas na chatboty. Co prawda nie jest to żadna innowacja, ale Meta dba o to, by wyróżnić się na rynku i chce, by jej chatboty posiadały aż 30 osobowości. Dzięki temu użytkownicy będą mogli porozmawiać, np. z Abrahamem Lincolnem, ale także ze zwykłymi postaciami, które pomogą im w rozwiązaniu problemu lub znalezieniu odpowiedzi na konkretne pytania.
O pomyśle firmy Meta poinformował The Financial Times. Zgodnie z przekazanymi informacjami, persony AI mają służyć użytkownikom nie tylko jako „wyszukiwarka”, ale także powinny dostarczać rozrywki. Chatboty mają działać podobnie jak ChatGPT. Nie jest również tajemnicą, że Meta będzie wykorzystywała zbierane podczas konwersacji dane w celu lepszego targetowania treści i reklam.
Pierwsze eksperymenty wykorzystania chatbotów na Instagramie już w czerwcu b.r. zauważył badacz aplikacji Alessandro Paluzzi. Zgodnie z poniższym screenem, widzimy opcję wyboru persony AI, z którą chcielibyśmy porozmawiać.
Meta nie zatrzymuje się w rozwoju swoich aplikacji pod kątem wykorzystania sztucznej inteligencji. Firma zdążyła już, np. zaprezentować nowe narzędzie głosowe Voicebox, narzędzie do generowania muzyki MusicGen czy narzędzie wspomagające reklamodawców Sandbox AI.
Tym razem przyszedł czas na chatboty. Co prawda nie jest to żadna innowacja, ale Meta dba o to, by wyróżnić się na rynku i chce, by jej chatboty posiadały aż 30 osobowości. Dzięki temu użytkownicy będą mogli porozmawiać, np. z Abrahamem Lincolnem, ale także ze zwykłymi postaciami, które pomogą im w rozwiązaniu problemu lub znalezieniu odpowiedzi na konkretne pytania.
O pomyśle firmy Meta poinformował The Financial Times. Zgodnie z przekazanymi informacjami, persony AI mają służyć użytkownikom nie tylko jako „wyszukiwarka”, ale także powinny dostarczać rozrywki. Chatboty mają działać podobnie jak ChatGPT. Nie jest również tajemnicą, że Meta będzie wykorzystywała zbierane podczas konwersacji dane w celu lepszego targetowania treści i reklam.
Pierwsze eksperymenty wykorzystania chatbotów na Instagramie już w czerwcu b.r. zauważył badacz aplikacji Alessandro Paluzzi. Zgodnie z poniższym screenem, widzimy opcję wyboru persony AI, z którą chcielibyśmy porozmawiać.
fot. Twitter
Zgodnie z informacją podaną przez The Financial Times, Meta chce uruchomić nowe chatboty we wrześniu b.r.
Za nami premiera aplikacji Threads. Wokół platformy od samego początku narosło wiele kontrowersji. Są one związane m.in. z tym, że aplikacja nie jest dostępna w Europie.
Jednym z najnowszych pomysłów od Mety jest wprowadzenie czatu AI na Instagramie, o czym poinformował w swoich mediach społecznościowych Alessandro Paluzzi.
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS