A A+ A++

Po tym, jak Russell i Lewis Hamilton mieli dość niespodziewane wypadki bolidami wyposażonymi w nową podłogę, Mercedes od GP Stanów Zjednoczonych próbuje rozwiązać problem nagłej utraty stabilności swoich samochodów.

Kierowcy Mercedesa podjęli decyzję, że obaj wystartują w GP Brazylii z nowymi podłogami, które zawierają kilka drobnych zmian w porównaniu z tą, którą Hamilton miał w Meksyku.

Ponieważ zespół wciąż pracuje nad poprawą stabilności, zastosowane poprawki w samochodach, przynajmniej w pierwszym treningu, będą się trochę różniły, aby pomóc zespołowi lepiej zrozumieć gdzie tkwi problem.

Chociaż Mercedes w tym sezonie miał powody do zadowolenia ze swojego samochodu, wygrywając trzy z czterech wyścigów przed przerwą letnią, Russell powiedział, że nadal istnieje wiele niejasności co do zastosowanego pakietu poprawek.

Czytaj również:

– Ze względu na naturę samochodów, w których tak dużą rolę odgrywa efekt przyziemny, kiedyś o wiele trudniej było zbliżyć się do limitu, ponieważ samochód podskakiwał w każdym zakręcie i wiedziałeś, że możesz nad tym nie zapanować.

– Problem, jaki mamy z tym samochodem w tej chwili, polega na tym, że możesz osiągnąć naprawdę świetne okrążenie, a potem nie czując żadnych zmian na kolejnym okrążeniu tracisz nagle całą wydajność.

– Jest to bez wątpienia największa dysharmonia tego samochodu z jaką zespół prawdopodobnie nie borykał się od wieków – powiedział.

W Brazylii Russell wystartuje samochodem z nową podłogą, naprawioną po wypadku podczas kwalifikacji w Austin. Brytyjczyk wyjaśnił, że różnice w podłogach obu samochodów są bardzo niewielkie.

– Obaj pojedziemy samochodami ze zaktualizowaną podłogą. Różnice w specyfikacji są niewielkie, ponieważ w Brazylii kontynuujemy eksperyment z pakietem ulepszeń.

Osiągi Mercedesa w ten weekend mogą być też uzależnione od nowej nawierzchni toru Interlagos, która będzie miała niebagatelny wpływ na temperaturę opon.

W15 jest znany z tego, że jest bardzo wrażliwy na temperaturę toru, a im jest cieplej, tym gorsze mogą być jego osiągi.

Wczesne prognozy wskazywały, że świeżo odnowiony, ciemniejszy asfalt może się bardziej nagrzewać. Russell uważa, że ​​jest to czynnik, na który Mercedes musi zwrócić uwagę.

– Kolor asfaltu ma znaczenie i im jest ciemniejszy, tym wyższa jego temperatura. Z drugiej strony nawierzchnia jest bardzo gładka, więc opony prawdopodobnie nie będą się tak bardzo ścierać.

– Nie wiemy jednak, czy to będzie dla nas dobre, czy złe. W USA mieliśmy najlepszy tego przykład. W piątek obaj walczymy o pole position, w sobotę odpadłem w Q3 lądując na ścianie, a Lewis odpadł zaraz na początku wyścigu – dodał.

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykuł“Тріп”, але куди? Що таке мікродозинг грибів та чи може він стати альтернативою антидепресантам
Następny artykułCyfrowy przewodnik po cmentarzach. Wyszukiwarki grobów online