A A+ A++

Proces zakupu jest wspierany przez dedykowanych koordynatorów. Klienci mogą wysłać zapytanie o rezerwację, a następnie zrealizować zakup, korzystając z dopasowanego finansowania. Już niedługo w salonie online pojawią się wyprodukowane samochody znajdujące się w transporcie do Polski. Mercedes chce dostosować się do zmieniających potrzeb klientów w cyfrowej epoce – zaoferowania kontaktu niezależnie od czasu i miejsca. Do 2025 r. niemiecki producent spodziewa się osiągnąć 25-procentowy udział globalnej sprzedaży samochodów za pośrednictwem kanałów internetowych.

W przyszłości co czwarty Mercedes ma być wybierany w sieci

W Polsce sklep internetowy Mercedes-Benz Store już od 2022 r. zapewnia możliwość obejrzenia nowych aut dostępnych od ręki w krajowej sieci dealerskiej Mercedesa. Opcje filtrowania umożliwiają wyszukiwanie konkretnego pojazdu oraz selekcję elementów wyposażenia. Przykłady: wybór egzemplarzy spełniających wymóg programu Mój elektryk, wybór w zakresie ceny lub wyłącznie hybryd plug-in. Platforma jest regularnie wzbogacana o nowe funkcje i możliwości. Od grudnia 2023 r. oferuje możliwość wysyłania zapytania o rezerwację samochodu dostępnego od ręki w sieci dealerskiej, po opłacie kaucji w wysokości 5000 zł. Samochód z zapytania znika wówczas z oferty Mercedes-Benz Store na 3 dni. W tym czasie dealer kontaktuje się z klientem i rozpoczyna proces sprzedaży.

Czytaj więcej

Mercedes eSprinter: Polski rekord

W lutym 2024 r. pojawiła się kolejna nowość: klienci będą mogli wysłać zapytanie o samochód, który jest dostępny na stocku importera, a nie został jeszcze zamówiony przez żadnego dealera. W rezultacie potencjalny nabywca zyska możliwość wyboru dealera i lokalizacji w Polsce, w której chce dokonać zakupu. W przygotowaniach są już kolejne udogodnienia. Już niedługo użytkownicy Mercedes-Benz Store będą mieli na przykład możliwość zapoznania się z ofertą wyprodukowanych samochodów znajdujących się w transporcie do Polski, które wkrótce trafią do sprzedaży. Czas dostawy zależy wtedy od modelu i produkcji.

90 proc. klientów przed pojawieniem się u dealera dowiaduje się o aucie w sieci

Sklep internetowy Mercedesa of … czytaj dalej

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułRzeszowskie Centrum Komunikacyjne. Ile jeszcze potrwa przebudowa budynku dworca PKP?
Następny artykułWłosy na każdą pogodę? Stylista fryzur zdradza prosty trik