Pierwszy element konceptu Mercedes-Benz Polska i agencji Team X
Pierwszym elementem konceptu jest mural, który powstał na ścianie jednego z pensjonatów, stojących tuż przy drodze prowadzącej z Chałup do Władysławowa. Na tym odcinku turyści powracający z weekendów i wakacji zwykle spędzają sporo czasu, mozolnie przesuwając się w sznurze innych samochodów. – Mural w warstwie graficznej nawiązuje do rodzinnych wakacji nad morzem, pokazaliśmy na nim naszą nową Klasę T, czyli mały van premium, w którym wygodnie może podróżować kilkuosobowa rodzina, z psem i sprzętem sportowym. Utrzymany jest w jasnej, pogodnej kolorystyce, ale to nie wszystko – wyjaśnia Piotr Wójcik z Mercedes-Benz Polska. – Zależało nam na tym, żeby nie poprzestać tylko na zwykłej reklamie pojazdu, ale wykorzystać specyfikę miejsca i kontekst. Każdy, kto miał okazję wracać z Helu, wie, ile czasu zajmuje odstanie w korku do Władysławowa, wspólnie z agencją Team X postanowiliśmy więc do tego nawiązać i umilić ten czas podróżującym.
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS