A A+ A++

Rajd rozpocznie się w piątek 24 marca po południu Odbiorem Administracyjnym i Badaniem Kontrolnym. Biuro rajdu powróciło po przerwie do Solnego Miasta, nowoczesnego wielofunkcyjnego sportowego obiektu w Wieliczce.

BK zlokalizowane będzie na pobliskim parkingu Wielickiej Spółki Transportowej, gdzie rozstawiony zostanie Park Serwisowy.

– Sobotni start planowany jest na godzinę 12:00, kiedy to pierwsza załoga opuści Park Serwisowy by ruszyć do OS 1 w Węgrzcach Wielkich o godz. 12:18 – poinformował Wojciech Percik, dyrektor Rajdu. – Następnie załogi wracają do Parku Serwisowego. Drugi przejazd odcinka Węgrzce Wielkie rozpocznie się o godz. 14:18.

– O godz. 17:30 załogi wyjadą w kolumnie na zapoznanie się z niezmienioną w stosunku roku poprzedniego trasą wieczornego odcinka specjalnego prowadzącego przez centrum Wieliczki – kontynuował. – Nocne oesy to jedna z większych atrakcji dla kibiców. Start do OS 3 Wieliczka Rynek nastąpi o godz. 19:00, drugi przejazd planowany jest na 20:30.

Czytaj również:

– W niedzielę 26 marca zaplanowano sześć odcinków specjalnych. Start do pierwszego przejazdu OS Brzegi odbędzie się o godz. 11:27. Potem załogi zmierzą się z organizowanym po dłuższej przerwie OS Solne Miasto, z widowiskowymi nawrotami wokół wysepek przy kompleksie Solne Miasto oraz pętlą wokół beczki, zlokalizowaną na skrzyżowaniu ulic Klaśnieńskiej, Szpitalnej, Górsko i Daniłowicza. Odcinki Brzegi i Solne Miasto przejeżdżane będą trzykrotnie. Na mecie rajdu pierwsza załoga powinna zameldować się o godz. 14:01. W sumie odcinki specjalne rajdu będą liczyły ok. 35 kilometrów. Mamy nadzieję, że w tym roku organizatorów, a przede wszystkim zawodników nie zaskoczą obfite opady śniegu, jak to miało miejsce w zeszłym roku. Apelujemy do mieszkańców Wieliczki oraz wszystkich przyjezdnych, o zwracanie uwagi na zmiany w organizacji ruchu, w szczególności na znaki zakazu zatrzymywania i postoju, które obowiązywać będą w Wieliczce w sobotę i niedzielę – podsumował.

Załogi klasyfikowane będą w trzech kategoriach. Klasa 1 to auta wolnossące do 1600 ccm, z napędem na jedną oś, Klasa 2 – powyżej 1600 ccm, z napędem na jedną oś, Klasa 3 – samochody z napędem na obie osie, niezależnie od pojemności silnika.

Podczas rajdu prowadzona będzie także klasyfikacja aut historycznych, homologowanych przez FIA (również z podziałem na klasy).

informacja prasowa

Czytaj również:

Video: Marczyk i Gospodarczyk: Memoriał Kuliga i Bublewicza 2022, Onboard OS 4 Wieliczka


Galeria zdjęć: Testy Rally Masters 2023

Testy Rally Masters

1/20

Testy Rally Masters

Testy Rally Masters

2/20

Testy Rally Masters

Testy Rally Masters

3/20

Testy Rally Masters

Testy Rally Masters

4/20

Testy Rally Masters

Testy Rally Masters

5/20

Testy Rally Masters

Testy Rally Masters

6/20

Testy Rally Masters

Testy Rally Masters

7/20

Testy Rally Masters

Testy Rally Masters

8/20

Testy Rally Masters

Testy Rally Masters

9/20

Testy Rally Masters

Testy Rally Masters

10/20

Testy Rally Masters

Testy Rally Masters

11/20

Testy Rally Masters

Testy Rally Masters

12/20

Testy Rally Masters

Testy Rally Masters

13/20

Testy Rally Masters

Testy Rally Masters

14/20

Testy Rally Masters

Testy Rally Masters

15/20

Testy Rally Masters

Testy Rally Masters

16/20

Testy Rally Masters

Testy Rally Masters

17/20

Testy Rally Masters

Testy Rally Masters

18/20

Testy Rally Masters

Testy Rally Masters

19/20

Testy Rally Masters

Testy Rally Masters

20/20

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułLosowanie grup półfinałowych mistrzostw Polski juniorów i juniorek
Następny artykułZaproszenie do udziału w Jubileuszowym XX Powiatowym Konkursie Historyczno-Literackim