A A+ A++

– Mamy pewien zestaw dróg i każdego roku udaje nam się stworzyć nową trasę. Nie planujemy eksploracji innych obszarów. Powód jest prosty. Kompaktowy rajd jest korzystny dla zespołów. Zorganizowanie zdalnego serwisu lub punktu wymiany opon wymagałoby wynajmu dodatkowych pojazdów. Uważamy, że nasza pozycja poza Europą już wiąże się z wystarczającymi kosztami. Naszym pragnieniem jest zostanie najtańszym rajdem w kalendarzu. Słyszałem na serwisie, że jedna z ekip WRC 3 więcej zapłaciła za Rajd Finlandii niż Meksyku.

Czytaj też:

Rerville odniósł się także do tegorocznej edycji rajdu, która została przedwcześnie zakończona z powodu ograniczeń w ruchu lotniczym na świecie.

– Postępowaliśmy zgodnie z zaleceniami rządu, który wydawał decyzje zbliżone do tych na całym świecie. W Meksyku było niewiele przypadków zarażonych i żadnego w rejonie Guanajuato, co pozwoliło nam uzyskać zgody na zorganizowanie imprezy. Załogi nie pojawiały się w miejscach publicznych i umieściliśmy żele do dezynfekcji w różnych miejscach w parku serwisowym – dodał tłumacząc, dlaczego rajd się odbył.

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułKsięża przekazali 400 tysięcy złotych na pomoc śląskim szpitalom
Następny artykułWszyscy pacjenci będą podejrzani. Nowe środki bezpieczeństwa w śląskich szpitalach