Jakie nowe mechanizmy najbardziej przypadają do gustu klientom? Zapytaliśmy o to użytkowników serwisu Domodi i Allani, a wnioski zebraliśmy w raporcie pt. “Mechanizmy zakupowe bliskie konsumentom”, który można przeczytać w całości na łamach naszego modowo-biznesowego magazynu CLUE.
Zakupy internetowe AD 2021
– Słownik PWN słowo mechanizm tłumaczy jako zespół współpracujących ze sobą części składowych. To właśnie ta definicja zainspirowała nas do tego, aby MECHANIZMY stały się motywem przewodnim IV numeru Clue – magazynu Grupy Domodi. Wychodzimy z założenia, że stanowią one nieodłączną część każdego biznesu. W branży modowej występują na wielu płaszczyznach: marketing, sprzedaż, logistyka, produkcja i wiele innych. Są sposobem, w jaki coś powstaje, przebiega i działa… lub nie. – mówi we wstępie do kwartalnika Martyna Głowińska – marketing i PR manager, Grupa Domodi, redaktor naczelna magazynu Clue.
W ciągu ostatnich lat obserwujemy boom technologiczny dotyczący mechanizmów dokonywania zakupów w sieci. Rynek jest wysoce konkurencyjny, dlatego aby się na nim utrzymać, właściciele sklepów online muszą iść z duchem czasu, nadążać za oczekiwaniami klientów, a nawet wyprzedzać ich wymagania oferując nowe, udoskonalone rozwiązania. W najnowszym numerze Clue prezentujemy wyniki badań, które wyraźnie pokazują, że w ostatnim czasie zdjęcia 360 stopni to praktycznie must have wśród internautów. Badani lubią mieć pełny obraz kupowanych produktów i móc obejrzeć je z każdej strony. Równie mocno oczekiwane przez konsumentów staje się wyszukiwanie obrazem oraz przedstawienie produktów za pomocą wideo. Inspiracje spotykamy wszędzie – w sieci, na ulicy, w tradycyjnych mediach – wystarczy zdjęcie i w wielu sklepach można znaleźć produkt najbardziej zbliżony do tego, który jest naszym wymarzonym, dzięki wyszukiwaniu za pomocą obrazu. Coraz większą popularnością cieszy się też prezentacja produktów za pomoca wideo.
Mechanizmy zakupowe przyszłości
Swoimi spostrzeżeniami i predykcjami na temat mechanizmów w przemyśle modowym podzielili się z nami także zaproszenie eksperci – m.in. Łukasz Rzepecki Co-Founder and CEO WEARFITS, który opowiedział nam o digital fashion, czyli przyszłości branży modowej, Sonia Przybył – badaczka trendów z agencji Metaphor z tekstem o mechanizmach mody. Poruszamy też tematykę recommercu, mechanizmów sukcesu i nowościach technologicznych w działalności sklepów internetowych.
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS