Max, 19-letni syn Alistera, wnuk Jimmy’ego i bratanek Colina, po krótkiej przygodzie z „single-seaterami” przeniósł się na australijskie odcinki specjalne w 2020 roku. Pierwsze dwa sezony spędził w „ośce”, a podczas kampanii 2022 przesiadł się do Subaru Impreza WRX.
W ubiegłym roku McRae postanowił spróbować swoich sił na europejskich odcinkach i realizował program w FIA ERC w kategorii juniorskiej. Postawił na Opla Corsę Rally4 i wraz z Makiem Kieransem był siódmy w ERC Junior.
McRae pozostanie w FIA ERC także na sezon 2024. Celem jest poprawa pozycji wśród juniorów. Szkot postanowił zmienić samochód i wybrał Peugeota 208 Rally4 z węgierskiej stajni Tagai Racing Technology. Na prawym fotelu zasiądzie Cameron Fair.
– Jestem podekscytowany mogąc pokazać wreszcie naszą broń na sezon 2024 – przekazał McRae. – Dogranie planu zajęło sporo czasu, ale cieszę się, że łączymy siły z Tagai Racing Technology.
Pierwszym tegorocznym startem w mistrzostwach Starego Kontynentu będzie przyszłotygodniowy Rajd Węgier. W europejskiej ośce, czyli ERC4, powalczy łącznie 20 duetów, 17 z nich ubiegać się będzie o jak najwyższe pozycje w ERC Junior.
Max McRae, Cameron Fair, Peugeot 208 Rally4
Autor zdjęcia: Keane Design
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS