A A+ A++

Nowozelandczyk finiszował 1,1 sekundy przed Antonem De Pasquale, 1,7 s przed Cameronem Watersem. Jamie Whincup miał problem podczas pit stopu i dotarł do mety na siódmym miejscu.

Kolega McLaughlina z DJR Team Penske, Fabian Coulthard objął prowadzenie na pierwszym zakręcie. McLaughlin bronił się przed Whincupem. Kolejne lokaty zajmowali Waters, De Pasquale i Courtney. Piętnasty w kwalifikacjach, Shane van Gisbergen walczył o P17 z Garrym Jacobsenem.

Courtney i Percat wyprzedzili De Pasquale. Na 7 okrążeniu McLaughlin minął Coultharda, który dwa kółka dalej zjechał po nowe opony. Lider zaliczył pit stop po 12 okrążeniu.

Jamie Whincup uderzył w klucz pneumatyczny w trakcie pit stopu. Kłopoty z układem napędowym zatrzymały Fabiana Coultharda i Davida Reynoldsa. Na 22 okrążeniu interweniował samochód bezpieczeństwa. Shane van Gisbergen zatrzymał się po cztery nowe opony.

Restart zarządzono na 27 okrążeniu. McLaughlin miał za soba De Pasquale, Watersa, Courtneya, Percata i Whincupa. Van Gisbergen zostawił za sobą Kelly’ego, Mosterta, Whincupa i Percata, bezskutecznie atakując Courtneya na ostatnich zakrętach.

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułInternet drwi z Tęczy Kraśnik po kompromitującym głosowaniu radnych. Klub sportowy nie chce takiej sławy
Następny artykułReforma polskiej psychiatrii “wisi na włosku”