Jedna z najbardziej znanych na świecie restauracji fast foodów podpisała kontrakt z królową sportów motorowych.
W myśl umowy ikonicznie żółte logo pojawi się podczas wyścigów rozgrywanych w Ameryce Łacińskiej czyli podczas Grand Prix Miasta Meksyk i GP Sao Paulo w Brazylii.
Strategiczne partnerstwo ma wzmocnić regionalną obecność McDonald’s na rynku i pomóc dotrzeć do zdywersyfikowanego grona odbiorców, a jednocześnie wspierać globalny zasięg Formuły 1, która zyskała kolejnego ważnego sponsora regionalnego.
“To zaszczyt dołączyć do marki, z którą łączy nas tak wiele wartości, takich jak precyzja, praca zespołowa i doskonałość, które są podstawą naszego codziennego życia. Bez wątpienia ta współpraca zapewni nam niepowtarzalną okazję do wspólnego tworzenia chwil. Niezapomnianych dla wszystkich naszych klientów i fanów” mówił Santiago Blanco, menadżer marketingu z Arcos Dorados.
¡McDonald’s es el nuevo patrocinador regional de la Fórmula 1 en América Latina!
Una alianza a pura pasión, velocidad y trabajo en equipo que te permitirá acceder a promociones y experiencias exclusivas a través de nuestra App y otros canales digitales. pic.twitter.com/ECVcxUPEPf
— McDonalds_Ar ⭐⭐⭐ (@McDonalds_Ar) March 1, 2024
Z ramienia F1 nową umowę skomentował Johnny Haworth, dyrektor ds. sponsoringu i umów komercyjnych: “Formuła 1 ma długą tradycję w Ameryce Łacińskiej, dlatego jesteśmy bardzo podekscytowani współpracą z tak kultową marką, jak McDonald’s, aby jeszcze bardziej wzmocnić nasze więzi z fanami w tym regionie. Jesteśmy bardzo podekscytowani współpracą z nimi, dzięki działaniom cyfrowym i inicjatywom w restauracjach, aby w innowacyjny i wpływowy sposób przybliżyć świat F1 zarówno obecnym, jak i przyszłym fanom.”
McDonald to globalna sieć fast foodów rozpoznawana przez charakterystyczne żółte logo. Została utworzona w 1940 roku w Kalifornii. Obecnie rozrosła się do potężnych rozmiarów, posiadając przeszło 36 000 restauracji w 119 krajach.
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS