A A+ A++

Z okazji 50. urodzin flagowego produktu sieci McDonald’s, czyli McRoyala, marka postanowiła wprowadzić do sprzedaży świeczki o zapachu produktów, które znajdują się w burgerze.

Była już wkładka do kominka od KFC, która pachniała, jak smażony kurczak, a teraz przyszedł czas na świeczki o zapachu wołowiny, sera czy też cebuli. Z okazji 50. urodzin kultowego już burgera McRoyala – znanego też jako Quarter Pounder – sieć McDonald’s postanowiła wprowadzić do sprzedaży świeczki, które pachną, jak składniki znajdujące się w słynnej potrawie marki.

W ramach nietypowej akcji McDonald’s stworzył także kalendarze, koszulki, zawieszki oraz naklejki nawiązujące do słynnego McRoyala. Produkty można zakupić na tej stronie.

Świeczki niestety wyprzedały się w ekspresowym tempie. 

PS

Z cyklu niekonwencjonalnych produktów oferowanych przez sieci fast foodowe – niedawno KFC zaprezentowało buty, które zdobi motyw słynnych skrzydełek kurczaka. Powstały one we współpracy z marką Crocs, a ich premiera odbyła się podczas nowojorskiego tygodnia mody.  

PS2

Internauci zauważyli, że nietypowe buty marki Balenciaga na pierwszy rzut oka przypominają opakowanie do frytek McDonalda. Sieć fast-foodowa szybko podchwyciła tę myśl.

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułLidzbarski zespół “Reszta Świata” wygrywa mecz w DLPS
Następny artykułMecz na tafli Morskiego Oka. TPN: Nie było na niego zgody