A A+ A++

Mateusz Żelechowski został nowym dyrektorem marketingu detalicznego w mBanku, stanowisko objemie z początkiem marca 2024 roku. Jego zadaniem będzie realizacja strategii marketingowej skierowanej do różnorodnych grup klientów: od dojrzałych, przez młodych, po klientów premium oraz segment małych i średnich przedsiębiorstw (SME). Żelechowski będzie również odpowiedzialny za działania związane z wizerunkiem marki mBanku, zarządzanie kanałami w mediach społecznościowych oraz inicjatywy z zakresu odpowiedzialności społecznej i środowiskowej, w tym współpracę z Wielką Orkiestrą Świątecznej Pomocy​​​​​​.

Kim jest nowy Dyrektor Marketingu mBanku?

Mateusz Żelechowski jest związany z sektorem bankowym od blisko 20 lat, a z mBankiem współpracuje od 2006 roku. Jego kariera w branży rozpoczęła się od funkcji rzecznika prasowego MultiBanku, późniejszego mBanku. Następnie, jako wicedyrektor marketingu, zajmował się tworzeniem i wdrażaniem strategii komunikacyjnych dla segmentów detalicznych. Przed objęciem obecnej pozycji pełnił rolę dyrektora departamentu klienta indywidualnego, koncentrując się na pozyskiwaniu nowych klientów i budowaniu z nimi trwałych relacji​​​​​​.

Żelechowski jest absolwentem Wydziału Filologicznego Uniwersytetu Łódzkiego, ukończył także studia podyplomowe w The Chartered Institute of Marketing. Obecnie kontynuuje rozwój zawodowy, uczestnicząc w Advanced Management Program w IESE Business School​​​​​​.

Jego nominacja ma na celu nie tylko kontynuację dotychczasowych strategii marketingowych mBanku, ale także wprowadzenie nowych inicjatyw, które będą wspierać rozwój biznesu banku i odpowiadać na dynamicznie zmieniające się potrzeby i wyzwania finansowe klientów​​​​.

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułMniej na nowe samochody i administrację, więcej na kulturę i sport. Zobacz, na co jeszcze są pieniądze w budżecie województwa
Następny artykułJuż ponad 4 mln zł na koncie WOŚP w Krakowie