Mateusz Żelechowski został nowym dyrektorem marketingu detalicznego w mBanku, stanowisko objemie z początkiem marca 2024 roku. Jego zadaniem będzie realizacja strategii marketingowej skierowanej do różnorodnych grup klientów: od dojrzałych, przez młodych, po klientów premium oraz segment małych i średnich przedsiębiorstw (SME). Żelechowski będzie również odpowiedzialny za działania związane z wizerunkiem marki mBanku, zarządzanie kanałami w mediach społecznościowych oraz inicjatywy z zakresu odpowiedzialności społecznej i środowiskowej, w tym współpracę z Wielką Orkiestrą Świątecznej Pomocy.
Kim jest nowy Dyrektor Marketingu mBanku?
Mateusz Żelechowski jest związany z sektorem bankowym od blisko 20 lat, a z mBankiem współpracuje od 2006 roku. Jego kariera w branży rozpoczęła się od funkcji rzecznika prasowego MultiBanku, późniejszego mBanku. Następnie, jako wicedyrektor marketingu, zajmował się tworzeniem i wdrażaniem strategii komunikacyjnych dla segmentów detalicznych. Przed objęciem obecnej pozycji pełnił rolę dyrektora departamentu klienta indywidualnego, koncentrując się na pozyskiwaniu nowych klientów i budowaniu z nimi trwałych relacji.
Żelechowski jest absolwentem Wydziału Filologicznego Uniwersytetu Łódzkiego, ukończył także studia podyplomowe w The Chartered Institute of Marketing. Obecnie kontynuuje rozwój zawodowy, uczestnicząc w Advanced Management Program w IESE Business School.
Jego nominacja ma na celu nie tylko kontynuację dotychczasowych strategii marketingowych mBanku, ale także wprowadzenie nowych inicjatyw, które będą wspierać rozwój biznesu banku i odpowiadać na dynamicznie zmieniające się potrzeby i wyzwania finansowe klientów.
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS