Data dodania: 2011-06-08 (15:20) Informacje bankowe
W najnowszej kampanii wizerunkowej mBank przekonuje, że Klienci nie potrzebują poleceń gwiazdorów, aby wybrać dobrą ofertę. Nawet bez kontraktu z celebrytą, mBank jest najchętniej polecanym przez Klientów bankiem w Polsce.
Według szacunków domu mediowego MPG, przygotowanych na podstawie danych Kantar Media, w 2010 r. 1/3 telewizyjnych budżetów reklamowych banków przeznaczona była na spoty z udziałem gwiazd. W 2010 r. (w okresie styczeń-kwiecień) na emisję reklam z celebrytami banki wydały już co drugą złotówkę.
Mimo kolejnych gwiazd w reklamach instytucji finansowych, mBank zdecydował się pójść pod prąd i przygotował kampanię, w której wyraźnie odcina się od „gwiazdorskiego” trendu. W reklamach bank deklaruje: „NIE – dla gwiazdorów, TAK – dla dobrej oferty” i retorycznie pyta: „potrzebujesz gwiazdora, by wybrać bank?”.
Korzystamy pośrednio z budżetów konkurencji. Wykorzystujemy „szum” wokół tematu udziału celebrytów w kampaniach reklamowych banków, budując konkurencyjny, widoczny na rynku przekaz – tłumaczy ideę kampanii Paweł Kucharski, dyrektor banku ds. marketingu i rozwoju bankowości detalicznej BRE Banku SA. W mBanku nie promujemy celebrytów, a dobrą ofertę, dlatego od początku „nie używamy” ich wizerunku w reklamach – podsumowuje.
Klienci „lubią to” – w niezależnych badaniach mBank regularnie zdobywa tytuł banku najchętniej polecanego przez Klientów w Polsce. Takie wnioski płyną m.in. z Audytu Bankowości Detalicznej za I kwartał br, przygotowanego przez TNS Pentor.
Bez zatrudniania gwiazdorów, mBank w ciągu 11. lat stał się nie tylko największym bankiem internetowym w Polsce, ale również jednym z największych detalicznych, obsługujących ponad 2 mln rachunków bieżących dla Klientów indywidualnych.
Działania reklamowe mBanku prowadzone będą w czerwcu, a towarzyszące kampanii kreacje będzie można zobaczyć m.in. na billboardach w 10. największych miastach. Reklamy pojawią się też w głównych portalach internetowych i w prasie. Koncepcję kreatywną kampanii przygotowała agencja AMBASADA Brand Communication (Grupa Czteryczwarte), a media zaplanowała firma MPG. Budżet kampanii: na poziomie gaży celebryty.
Źródło: mBank
2020-01-05 Analizy rynkowe
106 złotych – tyle w ciągu roku zarobi ktoś, kto powierzy bankowi 10 tysięcy złotych zakładając przeciętną lokatę. To prawie 4 razy mniej niż w 2012 roku, ale też 2-3 razy za mało, aby pokonać panującą inflację – wynika z szacunków HRE Investments. Tak źle nie było od co najmniej kilkudziesięciu lat. Dostępne dane nie odnotowały bowiem jeszcze nigdy tak niskiego średniego oprocentowania lokat bankowych. Przeciętny depozyt pozwala zarobić zaledwie 1,31% – wynika z najświeższych danych NBP za listopad 2019.
2016-06-13 Analiza Expander
Banki zarabiają między innymi na tym, że pożyczają nam pieniądze na wyższy procent niż płacą swoim klientom na lokatach. Expander zwraca uwagę, że ta różnica w kwietniu była najwyższa od prawie 6 lat. Oprocentowanie nowo zakładanych lokat wyniosło zaledwie 1,57%, tym samym pobiło marcowy rekord i było najniższe w historii.
2016-02-11 Informacja prasowa
Tyle otrzyma przedsiębiorca, który do końca marca otworzy w mBanku rachunek mBiznes konto i spełni trzy proste warunki. Ofertę promuje kampania reklamowa, którą od wczoraj zobaczyć można m.in. w telewizji.
2016-01-04 Komentarz Lions Bank
W grudniu banki chciały pożyczyć rodzinom na mieszkanie wyraźnie mniej niż przed rokiem. Czas pokaże czy jest to preludium przed zmianami, które czekają rynek w przyszłym roku. Większość z nich utrudni dostęp do bankowego finansowania.
2015-12-30 Komentarz Expandera
Maksymalny dopuszczalny przez prawo poziom oprocentowania, naliczanego przy opóźnieniu w spłacie raty wzrośnie od stycznia z 10% do 14%. Z wyliczeń Expandera wynika, że przeciętny kredytobiorca, który spóźni się o kilka dni nie ma się czym martwić. Zmiana będzie natomiast odczuwalna dla osób, które mają wysokie zadłużenie i nie regulują go miesiącami.
2015-03-30 Informacja prasowa
Zbliżają się święta wielkanocne, a wraz z nimi wydłuża się lista naszych wydatków. Szczególnie w przedświątecznym okresie, działając pod wpływem chwili i emocji zdarza nam się podejmować zbyt pochopne i nieprzemyślane decyzje zakupowe. Wówczas zaczynamy się zastanawiać nad różnymi sposobami powiększenia domowego budżetu.
2015-03-26 Informacja prasowa
Czy systemy płatności online są równie bezpieczne jak systemy bankowe? Okazuje się, że nie tylko mogą być bezpieczniejsze, ale również poprawiać poziom zabezpieczeń transakcji bankowych! Poznajcie przypadek pani Agnieszki.
2015-01-16 Poradnik kredytobiorcy
„Czarny czwartek” na rynku walutowym wywołał drżenie serca u wielu kredytobiorców zadłużonych w CHF. W ciągu kilku minut ich zadłużenie oraz raty wzrosły o kilkadziesiąt procent. Niestety w najbliższych miesiącach nie należy oczekiwać powrotu do sytuacji sprzed 15 stycznia.
2015-01-07 Poradnik kredytobiorcy
2014-12-31 Poradnik kredytobiorcy
W nowym roku kredytobiorcy muszą liczyć się z istotnymi zmianami. Wśród nich, zgodnie z zaleceniami Komisji Nadzoru Finansowego, zmienia się minimalna wysokość wkładu własnego oraz strategia prowadzenia działalności w obszarze bankowości ubezpieczeniowej, czyli tzw. bancassurance.
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS