A A+ A++
Z początkiem maja Agata Grotowska objęła funkcję dyrektorki marketingu i PR w Mazda Motor Europe. Z firmą związana jest od czterech lat.

Agata Grotowska ma 20-letnie doświadczenie w marketingu w różnych branżach, od pracy w agencji PR, poprzez zarządzanie markami zegarków, po zarządzanie kategoriami produktów małego AGD dla firmy Philips. Do Mazda Motor Poland dołączyła w 2020 roku jako menadżerka ds. Komunikacji Marketingowej, odpowiadając za budowanie wizerunku marki oraz komunikację z klientami.

Łukasz Paździor, Dyrektor Regionalny Selected Markets Group, podkreślił, że Agata Grotowska specjalizuje się w strategicznym planowaniu i kompleksowym zarządzaniu marką, jednocześnie koncentrując się na realizacji celów sprzedażowych. W maju będzie przekazywać swoje obecne obowiązki, by od czerwca w pełni realizować zadania na nowym stanowisku.

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułOdzież medyczna kiedyś i dziś. Jak zmieniały się uniformy dla medyków?
Następny artykułKoniec nudnej rozgrzewki. Politycy już myślą o najważniejszej bitwie