A A+ A++

rozwiń

Mazda CX-60 z długą maską silnika, opadającym dachem kabiny mocno przesuniętej do tyłu i na 20-calowych felgach z miejsca wzbudziła pożądanie w Polsce. Spokojnie można ją zaliczyć do najgorętszych nowości rynku motoryzacyjnego ostatnich lat. Nowa stylistyka, technologia i detale z półki premium podziałały jak magnes. Potwierdzeniem mogą być liczby…

CX-60 jest dostępna z 2,5-litrową hybrydą plug-in o mocy 327 KM i rzędowym sześciocylindrowym silnikiem Diesla 3.3 Skyactiv-D o dwóch poziomach mocy (200 KM i napęd na tył oraz 254 KM z układem 4×4). Taka oferta od wiosny 2022 roku do tej pory skusiła już ponad 2200 kierowców. Który napęd przeważa i kto decyduje się na japońskiego SUV-a?

Mazda CX-60 hitem w Polsce, hybryda i silnik Diesla do wyboru

CX-60 głównie przyciąga do Mazdy osoby, które nigdy wcześniej nie użytkowały samochodu tej marki, albo takie auto pojawiło się w ich życiu dawno temu (niemal 63 proc. kupujących). Lwią część stanowią najbogatsze odmiany Takumi i Homura. Co oznacza, że duży SUV nie kanibalizuje sprzedaży Mazdy 6 czy CX-5 i do tego poszerza grono nowych odbiorców. A ta sztuka w segmencie premium jest szczególnie trudna – kierowcy niechętnie przesiadają się dotychczasowej marki na inną.


Mazda CX-60

/

Tomasz Sewastianowicz



Mazda CX-60

/

Mazda


czytaj dalej

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułKolejny woonerf powstał w Sopocie
Następny artykułPapież do Scholas Occurrentes: wydestylowane życie nie ma smaku