A A+ A++

Harry Tincknell, którego zmiennikami byli Oliver Jarvis i Jonathan Bomarito, po 200 okrążeniach Watkins Glen International wyprzedził o 0,9 sekundy Olivera Pla, jadącego Acurą Meyer Shank Racing. Jako następni minęli metę Filipe Albuquerque, Pipo Derani i Kamui Kobayashi. Japończykowi doliczono karę jako równowartość drive through – za kontakt z Cadillakiem Kevina Magnussena na ostatnim okrążeniu.

Tincknell objął prowadzenie po końcowym pit stopie na 53 minuty przed upływem czasu. Ekipa Mazdy ograniczyła się do tankowania. Liderujący dotąd Michael Shank Racing zmienił lewe opony w Acurze. Tincknellowi zabrakło paliwa na zjazdowym okrążeniu.

Za siedmioma prototypami DPi sklasyfikowano trzy Oreki LMP2. Górą w klasie był WIN Autosport. Orecę z numerem 11 prowadzili Steven Thomas, Thomas Merill i Tristan Nunez, który finiszował 1,1 sekundy przed Mikkelem Jensenem z PR1/Mathiasen Motorsports.

Najlepsi w LMP3, Gar Robinson, Felipe Fraga i Scott Andrews z Riley Motorsports znaleźli się w wynikach za czterema samochodami z klasy GT Le Mans. Antonio García i Jordan Taylor z Corvette Racing zostawili za sobą dwa BMW M8 GTE. John Edwards ukończył wyścig 0,8 sekundy za Garcíą. Zespół Corvette czekał na sukces w Watkins Glen od 2014 roku.

Zwycięstwo w GT Daytona przypadło BMW Turner Motorsports. Obsadę stanowili Bill Auberlen, Robby Foley i Aidan Read.

akcje

komentarze

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułJerzy Iukhymchuk wygrał XI PKO Rybnicki Półmaraton Księżycowy
Następny artykułNajwyższy stopień ograniczeń przeciwepidemicznych w RPA