A A+ A++

41-letni Austriak z Leoben nie podał kalendarza startów. Pilotem pozostanie Leopold Welsersheimb. W użyciu będzie nowa Fiesta R5 MKII z DriftCompany – zespołu Beppo Harracha.

– W kategorii Rally2 ERC to najlepsze i najcięższe mistrzostwa na świecie – powiedział Niki Mayr-Melnhof. – W ubiegłym roku dużo się nauczyliśmy i mam nadzieję, że teraz to wykorzystamy. Cały zespół sporo zainwestował w przygotowania. Wciąż poznaję samochód, ale mamy już za sobą udane testy na asfalcie i na szutrze.

Mayr-Melnhof trafił do rajdów z wyścigów GT. W 2013 zajął trzecie miejsce w FIA GT Series, a potem spędził trzy sezony za kierownicą Audi Phoenix Racing w Blancpain Sprint Series. Podczas Rally Waldviertel 2015 wypróbował Fiestę R5. Rajdowe mistrzostwa Austrii kończył kolejno na piątym (2016), trzecim (2017) i pierwszym miejscu (2018). W 2019 zaliczył cztery rundy ERC, na Cyprze sięgając po piątą lokatę.

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułROZMOWA Z LUCYNĄ HOFFMANN-CZYŻYK, PSYCHOLOGIEM
Następny artykułMIĘDZYRZECZ: Ograniczenia w kursowaniu pociągów