A A+ A++

Hejt, który w internecie przybiera najczęściej formę krzywdzących, pełnych szyderstw, ocen i wulgaryzmów komentarzy, jest wszechobecny. Walkę z nim – wśród matek – już po raz trzeci w ramach akcji #HEJToJA podjęła fundacja Mlekiem Mamy.

Chcesz dostawać mailem najważniejsze informacje z Olsztyna? Zapisz się na nasz bezpłatny newsletter. Prześlij go także rodzinie i znajomym.

– W tym roku chcemy dotknąć problemu hejtu ze względu na decyzje podejmowane przez kobiety dotyczące stylu ich macierzyństwa. Spotykamy się bowiem z negatywnym odbiorem kobiet, które świadomie decydują się opiekować dziećmi, jak również tych, które realizują się zawodowo czy spełniają pasje. A przecież każda z nich ma prawo do podejmowania indywidualnych decyzji dotyczących jej osobistego życia – tłumaczy Malinowska.

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułGroźny wypadek na trasie Tur – Zamość. Sześć osób poszkodowanych w tym troje dzieci
Następny artykułGminy GZM – w tym Katowice – zapłacą więcej za prąd. Przetarg wyszedł o ponad 100 mln drożej