A A+ A++

 

Nie musisz już stawiać się tam osobiście. Wystarczy telefon albo dowolne urządzenie z dostępem do internetu. Sprawdź jakie sprawy załatwisz bez konieczności wychodzenia z domu.

      Za pośrednictwem serwisu udostępnionego od 1 lutego 2021 roku na stronie internetowej www.podatki.gov.pl mogą Państwo łatwo, szybko i kompleksowo załatwić swoje sprawy podatkowe. E-Urząd Skarbowy działa przez całą dobę, można z niego korzystać z dowolnego urządzenia połączonego z internetem.

      Aby skorzystać z serwisu należy zalogować się za pomocą profilu zaufanego, e- dowodu, bankowości elektronicznej lub danymi podatkowymi. W e-Urzędzie Skarbowym można załatwić między innymi takie sprawy jak:

• złożenie wniosku o zaświadczenie o dochodach PIT,

 • złożenie wniosku o zaświadczenie o niezaleganiu w podatkach,

• złożenie wniosku o zaświadczenie o wysokości przychodu, dochodu, podatku należnego oraz składek wykazanych w PIT,

• złożenie zgłoszenia aktualizacyjnego danych osobowych ZAP-3 dla osób nie prowadzących działalności gospodarczej,

• złożenia wniosku o stwierdzenie nadpłaty,

• złożenie czynnego żalu,

• złożenie pisma ogólnego w dowolnej sprawie,

• złożenie zawiadomienia ZAW-NR,

• złożenie wniosku o przeksięgowanie podatku,

• złożenie wyjaśnienia przeznaczenia wpłaty,

• złożenie UPL-1,

• złożenie OPL-1. Oprócz w/w spraw możesz także:

• wysłać Twój e-PIT,

• skorzystać z e-mikrofirmy (bezpłatna aplikacja do generowania i wysyłki JPK),

• sprawdzić wykaz Twoich mandatów,

• dokonać płatności online wyłącznie za siebie,

• uzyskać informację o zwrotach z PIT czy VAT.

Dzięki personalizacji danych w e-Urzędzie Skarbowym zalogowany użytkownik ma dostęp do swoich danych i możliwość załatwienia wielu spraw bez wychodzenia z domu. Od 1 marca 2022 roku wszedł w życie standard umawiania wizyty przed przyjściem do Urzędu Skarbowego. Klient w prosty i dogodny sposób może zarezerwować swoją wizytę przez internet. 
Możesz to zrobić na stronie https://podatki.gov.pl ze swojego komputera lub smartfona, możesz to zrobić także w siedzibie urzędu na komputerze przeznaczonym do rejestracji wizyt lub telefonicznie. Na sali obsługi pracownicy pomogą w rejestracji przez komputer czy aplikację w telefonie osobom, które nie umieją zrobić tego samodzielnie. Numery telefonów dedykowane do umawiania wizyt telefonicznych w Urzędzie Skarbowym w Malborku : (55) 270-22-90, 270-22-09.
Pamiętaj: Klient umówiony ma pierwszeństwo wizyty i określoną godzinę, o której zostanie przyjęty.

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułKarnawałowe szaleństwo. Jak ubrać się na bal, a jak na domówkę? Gotowe inspiracje stylizacyjne
Następny artykułCo wykazały badania turystyczne w stolicy Dolnego Śląska?