Umowa oznacza połączenie dwóch wiodących marek, znanych ze swojego nacisku na innowacje i wyznaczania standardów w oferowaniu niesamowitych doświadczeń, które zbliżają ludzi do ich pasji oraz siebie nawzajem.
Mastercard Priceless Experiences zapewnia posiadaczom kart bezprecedensowy dostęp do niektórych z najbardziej ekscytujących obszarów sportu i rozrywki, a ta umowa pozwoli Mastercard rozszerzyć to na świat Formuły 1 i zespół McLaren Racing.
“Stale poszukujemy nowych sposobów na dostarczanie wartości naszym klientom i posiadaczom kart” mówił dyrektor ds. marketingu i komunikacji Mastercard, Raja Rajamannar. “Przybliżenie ich do ich pasji, do tego, co kochają najbardziej, jest kluczowe, a wyścigi stały się jedną z najbardziej ekscytujących, uniwersalnych pasji na świecie.
“Dla wielu ludzi McLaren jest synonimem wyścigów – ekscytujących, innowacyjnych, zorientowanych na cel. Jesteśmy zachwyceni, że możemy nawiązać z nimi współpracę i połączyć nasze marki w znaczący sposób w oczach fanów na całym świecie.”
“Mastercard to niesamowita marka z ikonicznym czerwono-żółtym logo, rozpoznawalnym wszędzie na świecie” dodawał Zak Brown, CEO McLarena. “Mastercard dzieli naszą absolutną pasję do oferowania fanom fantastycznych doświadczeń i możliwości prawdziwego poczucia się częścią naszej rosnącej globalnej społeczności wyścigowej – jesteśmy zachwyceni, że możemy ich powitać w rodzinie McLaren Racing.”
Pierwsze plotki o możliwości wejścia do F1 Mastercard pojawiły się już w kwietniu i były o tyle ciekawe, że chwilę wcześniej dużą umowę z juniorskim zespołem Red Bulla podpisał główny konkurent firmy, Visa.
Szczegóły współpracy nie zostały opublikowane, a w oświadczeniu prasowym potwierdzono jedynie, że Mastercard zostanie “głównym” sponsorem, a więc raczej nie tytularnym. Powinno więc obejść się bez kontrowersji z nazewnictwem, które w ostatnim czasie dość mocno namieszało w stawce. Branding bolidu z nowymi logotypami zostanie zaprezentowany w dalszej części sezonu.
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS