A A+ A++

Nieustannie poszukujemy rozwiązań zwiększających efektywność działań marketingowych i sprzedażowych. Interesują nas innowacyjne strategie i narzędzia, które wykorzystują najnowsze technologie do zwiększenia zasięgu, zaangażowania klientów i poprawy efektywności działań promocyjnych i sprzedażowych, ze szczególnym uwzględnieniem mediów społecznościowych. Ważnym obszarem jest wykorzystanie zaawansowanych technologii informacyjnych i sztucznej inteligencji do optymalizacji procesów biznesowych, poszukiwania inspiracji, a także weryfikacji pomysłów na koncepty reklamowe i produktowe – dodaje Jacek Bielarz, dyrektor marketingu FOOD w Grupie Maspex.

czytaj dalej

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułSikorskiego zapytano o polskich żołnierzy na Ukrainie. “Niech Putin zgaduje, co zrobimy”
Następny artykułStalinowiec doczeka się remontu elewacji