A A+ A++

Dallas — (BUSINESS WIRE) — Spółka Mary Kay Inc., która od wielu lat wiedzie prym w kwestii upodmiotowienia kobiet na całym świecie, ma zaszczyt ogłosić Monique Coleman pierwszą w historii honorową członkinią inicjatywy Pink Changing Lives. W ramach Pink Changing Lives – inicjatywy Mary Kay o zasięgu ogólnoświatowym, której celem jest wyróżnianie osób i organizacji działających na rzecz poprawy jakości życia kobiet i dziewcząt na całym świecie – wsparcie otrzymało ponad trzy miliony kobiet wraz z rodzinami dzięki współpracy z ponad 2000 organizacji i przekazaniu środków o wartości ponad 15 milionów dolarów.

Niniejszy komunikat prasowy zawiera multimedia. Pełna wersja jest dostępna pod adresem: https://www.businesswire.com/news/home/20200217005216/en/

Program upodmiotowienia CAUSE w ramach inicjatywy Mary Kay Pink Changing Lives polega na przekazywaniu środków na organizacje, które zajmują się wspieraniem badań nad nowotworami, walką z głodem, ochroną ofiar przemocy domowej, dbaniem o urodę oraz wieloma programami służącymi upodmiotowieniu kobiet i dziewcząt. W 2020 r. spółka Mary Kay stworzyła program Pink Changing Lives Honoree, aby uhonorować wpływowe kobiety z całego świata, które zmieniają życie innych – i historię – na lepsze.

Na długo zanim Monique Coleman po raz pierwszy pojawiła się na srebrnym ekranie w roli Taylor McKessie w disneyowskiej produkcji High School Musical, była młodą dziewczyną o wielkich marzeniach, aby zmienić świat. Monique Coleman działa na rzecz poprawy sytuacji społecznej i ekonomicznej młodych ludzi, w szczególności w roli orędowniczki młodzieży (United Nations Youth Champion), którą nadała jej Organizacja Narodów Zjednoczonych w 2010 r. Jako laureatka odznaczenia ONZ Monique Coleman zajmowała się rozpowszechnianiem wiedzy na temat najpoważniejszych wyzwań, z jakimi zmagają się młode kobiety na całym świecie, czyli ubóstwa, przemocy domowej, przemocy seksualnej i braku zasobów edukacyjnych.

„Niemal 16% światowej populacji to osoby w wieku 15-24 lat* – stwierdziła Sheryl Adkins-Green, dyrektor ds. marketingu w Mary Kay. – Przy wyborze pierwszej honorowej członkini inicjatywy Pink Changing Lives poszukiwaliśmy osoby, która mogłaby być głosem często niedoreprezentowanej grupy 1,2 miliarda osób, w szczególności nastolatków. Pani Coleman, która przetarła szlaki innym i niestrudzenie działa na rzecz młodzieży, konsekwentnie realizuje naszą misję”.

W ciągu lat Monique Coleman wspierała różne organizacje dobroczynne, takie jak Thirst Project, She’s The First, Global Kids, Lollipop Theater, Better Youth, WeDay, Playworks, fundację Allstate Foundation oraz kampanię Girl Up fundacji ONZ. Podczas swojej kadencji jako Youth Champion ONZ Coleman z własnej inicjatywy odwiedziła 24 kraje, aby zachęcać młodych ludzi do działania w najważniejszych kwestiach dotykających dzisiejszą młodzież.

„Dzisiejsze dziewczynki, szczególnie te, które żyją w zaniedbanych grupach społecznych, mierzą się z niespotykanymi wyzwaniami, a jednocześnie z niezrównanymi możliwościami – powiedziała Monique Coleman. – Myślę, że najważniejszym elementem mojej pracy jest pomoc innym, więc jestem zaszczycona wyróżnieniem mnie jako pierwszej honorowej członkini inicjatywy Pink Changing Lives. Mam nadzieję, że organizacje takie jak Mary Kay będą kontynuować działania wspierające dziewczęta na całym świecie w odkrywaniu ich potencjału teraz i w przyszłości”.

Mary Kay

Mary Kay Ash, jedna z pierwszych kobiet, której udało się rozbić tzw. szklany sufit, ponad 56 lat temu założyła firmę kosmetyczną, aby zrealizować trzy cele: stworzyć atrakcyjną ofertę dla kobiet, tworzyć olśniewające produkty oraz uczynić świat lepszym. Z tego marzenia powstała firma warta miliardy dolarów, współpracująca z milionami niezależnych konsultantek i konsultantów w prawie 40 krajach. Firma Mary Kay prowadzi badania naukowe, które pozwalają na tworzenie nowoczesnych kosmetyków do pielęgnacji skóry, kosmetyków kolorowych, zapachów i suplementów diety. Spółka Mary Kay z zaangażowaniem działa na rzecz umocnienia pozycji kobiet i ich rodzin poprzez współpracę z organizacjami z całego świata, skupiając się na badaniach nad nowotworami, pomocy ofiarom przemocy domowej, upiększaniu naszego otoczenia i zachęcaniu dzieci do realizacji swoich marzeń. Wizja Mary Kay Ash jest nadal żywa dzięki niezwykłym produktom firmy. Więcej informacji znajduje się na stronie MaryKay.com.

*Źródło: ONZ – Departament Spraw Gospodarczych i Społecznych – Wydział ds. Ludności 2019

Wersja źródłowa dostępna na stronie businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/20200217005216/en/

Źródło: Mary Kay Inc.

KONTAKT

Mary Kay Inc. dział komunikacji korporacyjnej

marykay.com/newsroom

tel. 972.687.5332

e-mail: [email protected]

Oficjalną, obowiązującą wersję niniejszego zawiadomienia stanowi tekst oryginalny sporządzony w języku źródłowym. Tekst tłumaczenia służy wyłącznie celom orientacyjnym, został sporządzony wyłącznie dla celów ułatwienia zrozumienia zawiadomienia i należy interpretować go w odniesieniu do tekstu źródłowego, który jest jedyną wersją mającą skutki prawne.

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułAkcja charytatywna na rzecz psów ratowniczych GOPR -„Przyjaźń Łączy – Wspólnie dla Zwierząt” bije kolejny rekord – zebrano 120 000 złotych!
Następny artykułNowy punkt przedszkolny oficjalnie otwarty