Kilka dni temu pisaliśmy o tym, że deweloperzy odpowiedzialni za grę Marvel’s Avengers – studio Crystal Dynamics – planują wprowadzić zmiany w systemie doświadczenia. Celem jest spowolnienie tempa rozwoju bohaterów. Omawiane pomysły nie przypadły do gustu graczom, dlatego też twórcy postanowili jeszcze raz wyjaśnić, jaki sposób myślenia za nimi stoi. Uczyniono to w poście na forum Reddit.
Problemem, który zauważyliśmy i o którym słyszeliśmy było to, że bardzo szybko dostawałeś dużo punktów umiejętności i nie miałeś czasu ich wydać, przejrzeć zdolności i przyzwyczaić się do zmian. Zanim to zrobiłeś, wyruszałeś na kolejną misję i znowu zdobywałeś kilka następnych poziomów. Mamy nadzieję, że widzicie, w czym rzecz – czytamy w notce.
Po wprowadzeniu zmian rozwinięcie pojedynczej postaci do maksymalnego poziomu powinno zająć przeciętnemu użytkownikowi o około 3-5 godzin więcej. Oczywiście dotyczy to każdego bohatera, którym będziemy grali, więc w praktyce graczy czeka zdecydowanie więcej grindu. Czy to dobrze, czy źle? To zależy, jak na to spojrzeć. We wspomnianej notce deweloperzy przekonują, że w obecnym systemie rozwój jest po prostu zbyt szybki.
My chcemy, aby ludzie zdobywali kolejne poziomy. Naprawdę chcemy, aby coraz więcej ludzi zdobywało kolejne poziomy bohaterami, ponieważ granie pełnym składem Avengersów powinno być najprzyjemniejszą rzeczą, jaką możesz zrobić. Tylko że nie chcemy, aby zdobywanie poziomów było przytłaczające lub zmniejszało satysfakcję ze zgłębiania każdej wykupionej umiejętności – przekonują twórcy.
Przypominamy, że gra Marvel’s Avengers jest dostępna na komputerach oraz konsolach PlayStation 4, PlayStation 5, Xbox One i Xbox Series X / S. Aktualizacja wprowadzająca zmiany omawiane w tym tekście ma zadebiutować 18 marca – wraz z DLC dodającym do gry postać Hawkeye’a.
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS