A A+ A++
~Anonim
185.49.29.*** Dzisiaj 13:02

2500 zł – tyle netto zapłacił Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Radomiu za reklamę w nowym radomskim dwumiesięczniku. Magazyn CityBonus wydawany jest m.in. przez żonę wiceprezydenta Frysztaka.– Jest to artykuł sponsorowany w formie reklamy. Chodziło nam o to, żeby każdy się dowiedział, że za Radomskie Centrum Sportu odpowiada MOSiR – mówi Grzegorz Janduła, prezes spółki MOSiR w Radomiu.
– Każdy kojarzy, że to miasto buduje RCS, ale nikt nie wie, że robi to rękami MOSiR-u. Reklama kosztowała 2500 zł netto – twierdzi prezes Janduła.

  • 75%
  • |
  • oceń:
  • |
Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułNa jaki zbiornik ciśnieniowy się zdecydować, pionowy czy poziomy?
Następny artykułAMD chce 30-krotnie zwiększyć efektywność energetyczną swoich chipów do 2025 roku