185.49.29.*** Dzisiaj 13:02
2500 zł – tyle netto zapłacił Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Radomiu za reklamę w nowym radomskim dwumiesięczniku. Magazyn CityBonus wydawany jest m.in. przez żonę wiceprezydenta Frysztaka.– Jest to artykuł sponsorowany w formie reklamy. Chodziło nam o to, żeby każdy się dowiedział, że za Radomskie Centrum Sportu odpowiada MOSiR – mówi Grzegorz Janduła, prezes spółki MOSiR w Radomiu.
– Każdy kojarzy, że to miasto buduje RCS, ale nikt nie wie, że robi to rękami MOSiR-u. Reklama kosztowała 2500 zł netto – twierdzi prezes Janduła.
Oryginalne źródło: ZOBACZ
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS