Jakie najciekawsze akcje przeprowadziła w 2019 roku marka Avon? Które kanały komunikacji marketingowej były dla niej najważniejsze? Jak zmieni się to w 2020 roku? Pozostałe podsumowania roku 2019 przeczytasz tu >
O roku 2019 dla marki Avon opowiada Anna Werstler, Executive Director, Poland and CE Marketing, AVON
Największy sukces marki Avon w 2019 roku
Avon ma bardzo mocną misję. Wsparcie kobiet jest w centrum naszych wszystkich działań, dlatego najbardziej dumni jesteśmy z wpływu, jaki mieliśmy na tysiące kobiet w Polsce. W ramach Avon Kontra Rak Piersi i kampanii „Dzień na U” dofinansowaliśmy 10 000 badań – to najwięcej w naszej historii. Uruchomiliśmy też pierwszą w Polsce aplikację antyprzemocową Avon Alert, którą odwiedziło blisko 30 tysięcy osób. Angażowaliśmy się w inicjatywy o zasięgu globalnym. Zostaliśmy sygnatariuszem Women…
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS