A A+ A++

Pod koniec ubiegłego roku zachęcaliśmy Was do wzięcia udziału w naszej ankiecie dotyczącej Marketingowego Słowa sezonu 2019/2020. Dzisiaj przedstawiamy wyniki! W naszej ankiecie wzięły udział 882 osoby. Marketingowym Słowem sezonu 2019/2020 zostało zero waste, zyskując aż 321 głosów (36,4% wszystkich oddanych głosów). Kolejne miejsca w naszej ankiecie zajęły:

podcast – 207 głosów,
eko – 182 głosy,
TikTok – 140 głosów,
design thinking – 134 głosy,
RTM – 122 głosy,
fake – 111 głosów,
customer experience – 106 głosów

– Dbanie o środowisko i jego ochrona stają się przedmiotem działań coraz większej liczby marek. Wynika to m.in. ze zwiększającej się świadomości społeczeństwa w tematach ekologicznych i pogarszających się warunków klimatycznych. Związany z tym ruch zero waste będzie dalej nabierał na znaczeniu, a my zaobserwujemy coraz…

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułOlimpiakos Tarnogród wraca do treningów
Następny artykułORLEN Team podsumowuje rajd Dakar 2020