Podcasty stają się coraz popularniejszym źródłem wiedzy i informacji. Których polskich podcastów marketingowych warto słuchać? Przedstawiamy nasze propozycje.
Pozostałe części cyklu Marketingowe podcasty możesz przeczytać tu >
Podcast FIRMA ON-LINE prowadzony jest przez Agatę Chmielewską zajmującą się od ponad 13 lat marketingiem i sprzedażą online. Celem podcastu jest pokazanie jak rozwinąć biznes dzięki możliwościom, jakie daje internet i nowoczesne technologie. Większość odcinków jest w formie wywiadów, do których zaprasza doświadczonych specjalistów związanych z marketingiem internetowym, biznesem i mądrym zarządzaniem firmą oraz samym sobą.
– Od zawsze lubiłam dzielić się wiedzą i poza prowadzeniem bloga chciałam dawać od siebie coś więcej. Podcast nie tylko dał mi taką możliwość, ale dzięki zapraszanym gościom sama uczę się czegoś nowego. Słuchacz otrzymuje naprawdę sporą dawkę wiedzy od dwóch praktyków. Ponadto dbam o to, aby rozmowa przebiegała w luźnej atmosferze, przez co czasem bywają bardzo zabawne sytuacje. W tworzenie FIRMY ON-LINE wkładam całe swoje serce i bardzo mi zależy, by słuchacze otrzymywali prawdziwy konkret – mówi
Podcast Agaty Chmielewskiej dostępny jest na stronie achmielewska.com/podcast/, iTunes oraz Sticher.
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS