A A+ A++

Podcasty stają się coraz popularniejszym źródłem wiedzy i informacji. Których polskich podcastów marketingowych warto słuchać? Przedstawiamy nasze propozycje.

Pozostałe części cyklu Marketingowe podcasty możesz przeczytać tu >

Podcast FIRMA ON-LINE prowadzony jest przez Agatę Chmielewską zajmującą się od ponad 13 lat marketingiem i sprzedażą online. Celem podcastu jest pokazanie jak rozwinąć biznes dzięki możliwościom, jakie daje internet i nowoczesne technologie. Większość odcinków jest w formie wywiadów, do których zaprasza doświadczonych specjalistów związanych z marketingiem internetowym, biznesem i mądrym zarządzaniem firmą oraz samym sobą.

– Od zawsze lubiłam dzielić się wiedzą i poza prowadzeniem bloga chciałam dawać od siebie coś więcej. Podcast nie tylko dał mi taką możliwość, ale dzięki zapraszanym gościom sama uczę się czegoś nowego. Słuchacz otrzymuje naprawdę sporą dawkę wiedzy od dwóch praktyków. Ponadto dbam o to, aby rozmowa przebiegała w luźnej atmosferze, przez co czasem bywają bardzo zabawne sytuacje. W tworzenie FIRMY ON-LINE wkładam całe swoje serce i bardzo mi zależy, by słuchacze otrzymywali prawdziwy konkret – mówi 

Podcast Agaty Chmielewskiej dostępny jest na stronie achmielewska.com/podcast/, iTunes oraz Sticher.

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułDzień Babci i Dziadka w hrubieszowskiej Jedynce
Następny artykułSpektakl ,,Polskie Drogi”