A A+ A++

Podcasty stają się coraz popularniejszym źródłem wiedzy i informacji. Których polskich podcastów marketingowych warto słuchać? Przedstawiamy nasze propozycje. Kardyś & Foszer
W ubiegłym roku ze swoim podcastem wystartowali Wojtek Kardyś i Bartłomiej Foszer. Do swojego programu zapraszają ekspertów z branży digitalowej, twórców internetowych oraz przedsiębiorców, a tematy rozmów związane są z szeroko pojętym marketingiem i biznesem.
– Chcemy, by to była przestrzeń dla wszystkich – zarówno tych, co zaczynają z marketingiem i biznesem, jak i dla starych wyjadaczy, którzy chcą być na bieżąco. Uznaliśmy, że obecnie brakuje miejsca, w którym szersza publika miałaby dostęp do wiedzy z zakresu marketingu. Świat ten bardzo szybko się zmienia i wiemy, że ciężko za tymi zmianami nadążyć zarówno marketerom, jak i przedstawicielom biznesu. Chcemy, aby…

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułChiny blokują kolejne miasta z powodu koronawirusa
Następny artykułTeatrzyk, bal i piraci w Miejskiej Bibliotece Publicznej