Marka Beckers w rękach SHAKE HANDS
SHAKE HANDS wygrała przetarg na obsługę marki Beckers. Agencja odpowiedzialna będzie za doradztwo strategiczne i kompleksowe budowanie wizerunku marki w social media. Tym samym rozszerzony został zakres współpracy z Tikkurila Polska, SHAKE HANDS od 2014 roku odpowiada za obsługę marki Tikkurila w obszarze mediów społecznościowych i współpracy influencerskiej.
O wyborze agencji zdecydowały zaproponowana strategia działania, a także efekty prowadzonych do tej pory działań z marką Tikkurila.
„Dotychczasowa współpraca z agencją, kreatywne oraz uwzględniające aktualne trendy i wyzwania, podejście do dalszego budowania wizerunku marek w mediach społecznościowych zdecydowały o powierzeniu obsługi marki Beckers agencji SHAKE HANDS”– mówi Małgorzata Skąpska, Kierownik ds. Komunikacji Marketingowej i PR Tikkurila Polska.
Za obsługę marki i poszczególnych projektów odpowiada zespół w składzie: Agnieszka Radosz – Creative Communication Manager, Szymon Ślipko – Strategy Director.
SHAKE HANDS to agencja wspierająca marki w kreatywnej komunikacji począwszy od opracowania strategii marki, poprzez koncepcje kreatywne, ich realizację we wszystkich kanałach komunikacji z wykorzystaniem nowoczesnych narzędzi. Wśród jej Klientów znaleźli się m.in. Grupa FCA (Alfa Romeo, Abarth, Fiat, Jeep), Mercedes Benz Vans Polska, ALLEGRO, Eau Thermale Avène, Tikkurila, Astor.
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS