A A+ A++

Marka Beckers w rękach SHAKE HANDS

SHAKE HANDS wygrała przetarg na obsługę marki Beckers. Agencja odpowiedzialna będzie za doradztwo strategiczne i kompleksowe budowanie wizerunku marki w social media. Tym samym rozszerzony został zakres współpracy z Tikkurila Polska, SHAKE HANDS od 2014 roku odpowiada za obsługę marki Tikkurila w obszarze mediów społecznościowych i współpracy influencerskiej.

O wyborze agencji zdecydowały zaproponowana strategia działania, a także efekty prowadzonych do tej pory działań z marką Tikkurila.

„Dotychczasowa współpraca z agencją, kreatywne oraz uwzględniające aktualne trendy i wyzwania, podejście do dalszego budowania wizerunku marek w mediach społecznościowych zdecydowały o powierzeniu obsługi marki Beckers agencji SHAKE HANDS”– mówi Małgorzata Skąpska, Kierownik ds. Komunikacji Marketingowej i PR Tikkurila Polska.

Za obsługę marki i poszczególnych projektów odpowiada zespół w składzie: Agnieszka Radosz – Creative Communication Manager, Szymon Ślipko – Strategy Director.

SHAKE HANDS to agencja wspierająca marki w kreatywnej komunikacji począwszy od opracowania strategii marki, poprzez koncepcje kreatywne, ich realizację we wszystkich kanałach komunikacji z wykorzystaniem nowoczesnych narzędzi. Wśród jej Klientów znaleźli się m.in. Grupa FCA (Alfa Romeo, Abarth, Fiat, Jeep), Mercedes Benz Vans Polska, ALLEGRO, Eau Thermale Avène, Tikkurila, Astor.

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułKoronawirus w powiecie oleskim. Już 20 osób zakażonych
Następny artykułSzpital dziecięcy wyjaśnia: “Nie doszło do zarażenia pacjentów”