Handel w Łodzi. W planach jest powstanie nowego łącznika prowadzącego do budynku, w którym mieści się galeria handlowa Manufaktury.
– Musieliśmy mierzyć się z realnym spadkiem siły nabywczej Polaków i utrzymującym się niskim poziomem nastrojów społecznych oraz wyzwaniami, jakimi w Łodzi były piętrzące się remonty ulic wokół kompleksu – mówi Sławomir Murawski, dyrektor Manufaktury. Tak podsumowuje 2023 rok, podające jednocześnie, że Manufaktura odnotowała w tym czasie niemal 21 mln wizyt klientów.
– Jesteśmy świadomi, że w dzisiejszych realiach, z silną i ustabilizowaną pozycją e-commerce, szeroką ofertą rozrywkową online, kompleksy handlowe podobne do Manufaktury, aby przyciągnąć klientów muszą skutecznie się wyróżniać, proponować znacznie więcej niż tylko zakupy w atrakcyjnych cenach – mówi Sławomir Murawski.
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS