A A+ A++

“Doktor Google” przestał wystarczać. Do walki o uwagę pacjentów ruszyli influencerzy medyczni – z reguły są oni lekarzami lub wykonują inne zawody medyczne.

“Lekarze używają Instagrama i Facebooka nie tylko po to, by budować swój wizerunek, ale także by walczyć z powszechną w dziedzinie zdrowia dezinformacją oraz edukować pacjentów i młodych lekarzy za pomocą inspirujących zdjęć, filmów, relacji. Jednym z nowych trendów marketingowych w medycynie jest wzrost roli opinii oraz materiałów zza kulis i relacji live, w których influencerzy angażują ludzi we własną praktykę zawodową. Nie ma tu skrótów, ani profesjonalnego montażu, jest za to budowanie więzi i relacji z własnymi obserwatorami” – czytamy w raporcie “Medycyna z Instagrama – najnowszy raport o influencerach medycznych”, który przygotowały firmy Procontent Communication i Sotrender.

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułInflacja w 2022 roku przekroczyła 14 procent. Waloryzacja emerytur będzie wyższa, niż planował rząd
Następny artykułPrzeszkoda dla KPO? Jest termin ws. ustawy wiatrakowej