A A+ A++

Na ulicach kilku polskich miast pojawiły się tajemnicze billboardy przypominające nekrologi, na których widniał napis „Mały Zgon nastąpi 8 marca”. Okazało się, że kreacje są elementem promocji nowego serialu Canal+.

„Mały Zgon” – bo tak brzmi nazwa nowej produkcji Canal+ – będzie serialem kryminalnym z elementami absurdu i czarnego humoru, za którego wyreżyserowanie odpowiedzialny był Juliusz Machulski. 

zdjęcie: facebook.com/CanalplusPolska

Mimo że premiera produkcji odbędzie się dopiero 8 marca, to już w połowie lutego br. ruszyła outdoorowa promocja serialu. W kilku polskich miastach znalazły się bowiem tajemnicze billboardy, które przypominały nekrologi. Na nich zaś widniał napis „Mały Zgon nastąpi 8 marca”.    

Za planowanie i zakup mediów odpowiada agencja mediowa Havas Media, zaś za koncept kreatywny – Havas Warsaw.

zdjęcia: NowyMarketing.pl

PS

W czerwcu 2019 roku na ulicach kilku polskich miast pojawiły się klepsydry pogrzebowe o treści nawiązującej do katastrof klimatycznych. Była to część akcji społecznej polskiego oddziału organizacji Extinction Rebellion, która tym samym chciała zwrócić uwagę społeczeństwa na skutki globalnego ocieplenia.

PS2

Dzięki BETC i Canal+ w 2018 roku mogliśmy odkryć ponownie wielokrotnie nagradzany film Dunkierka autorstwa Christophera Nolana. Ta reklama była prawie zgodna z oryginałem, z wyjątkiem tego, że piloci zdążyli się postarzeć…

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułGryta Mistrzem Polski
Następny artykułJacek Mączka zaprezentuje najnowszy tomik poezji