McLaren nie stroni od przygotowywania okolicznościowych, całkowicie nowych barw lub modyfikacji tych podstawowych.
W przypadku Grand Prix Japonii postawiono na to drugie rozwiązanie. Zachowano motyw przewodni z połączeniem koloru pomarańczowej papai oraz czerni, dodając jednocześnie elementy wzorowane na Edomoji, japońskiej sztuce kaligrafii.
Projekt przygotował japoński artysta MILTZ. Połączył on Edomoji ze sztuką nowoczesną i rodzimą kulturą, przedstawiając samochód – jak brzmi oficjalny komunikat – jako smoka pędzącego przez chmury. Współpraca z MILTZ’em odbyła się w ramach kampanii Driven by Change, prowadzonej przez McLarena już czwarty sezon, która wedle zespołu ma uhonorować rozwijających się twórców za pośrednictwem globalnej platformy sportów motorowych.
McLaren MCL38 special livery
Autor zdjęcia: McLaren
Jednak przy okazji kampanii na samochodzie pojawia się tez logotyp Vuse – należącej do British American Tobacco marki e-papierosów.
Pierwszy trening przed Grand Prix Japonii ruszy w piątek o godzinie 4:30 polskiego czasu.
McLaren MCL38 special livery
Autor zdjęcia: Filip Cleeren
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS