A A+ A++
Mało chętnych do korzystania za darmo z AppleTV+ – Filmweb

[{“type”:”r”,”id”:170120201,”photoUrl”:”https://ssl-gfx.filmweb.pl/po/97/58/809758/7911491.6.jpg”,”title”:”Sex Education (2 sezon)”,”description”:”Oglądaj na”,”url”:”https://www3.smartadserver.com/h/cc?imgidu003d24977480u0026tmstpu003d[timestamp]u0026tgtu003d[reference]”,”year”:2017,”cast”:”Aktorzy”,”clickPixel”:””,”viewPixel”:”https://www3.smartadserver.com/imp?imgidu003d24977480u0026pgidu003d726958u0026tmstpu003d[timestamp]u0026tgtu003d[targeting]”,”closePixel”:”https://www3.smartadserver.com/imp?imgidu003d24977481u0026pgidu003d726958u0026tmstpu003d[timestamp]u0026tgtu003d[targeting]”,”label”:”reklama”,”filmId”:809758,”startDate”:”2020-01-17T00:00:01″,”endDate”:”2020-01-17T23:59:59″,”logoUrl”:”https://2.fwcdn.pl/gf/beta/el/netflix-logo.png”},{“type”:”r”,”id”:180120201,”photoUrl”:”https://ssl-gfx.filmweb.pl/po/97/58/809758/7911491.6.jpg”,”title”:”Sex Education (2 sezon)”,”description”:”Oglądaj na”,”url”:”https://www3.smartadserver.com/h/cc?imgidu003d24977480u0026tmstpu003d[timestamp]u0026tgtu003d[reference]”,”year”:2017,”cast”:”Aktorzy”,”clickPixel”:””,”viewPixel”:”https://www3.smartadserver.com/imp?imgidu003d24977480u0026pgidu003d726958u0026tmstpu003d[timestamp]u0026tgtu003d[targeting]”,”closePixel”:”https://www3.smartadserver.com/imp?imgidu003d24977481u0026pgidu003d726958u0026tmstpu003d[timestamp]u0026tgtu003d[targeting]”,”label”:”reklama”,”filmId”:809758,”startDate”:”2020-01-18T00:00:01″,”endDate”:”2020-01-18T23:59:59″,”logoUrl”:”https://2.fwcdn.pl/gf/beta/el/netflix-logo.png”}]

Jak podaje Deadline, powołując się na analizę przygotowaną przez Toniego Sacconaghiego z Bernstein Research, że AppleTV+ na razie nie przyciąga tłumów. Nawet osoby, które przez rok mogą z usługi korzystać za darmo, w większości tego nie uczyniły.

Apple na razie nie podaje oficjalnych informacji dotyczących swojej platformy streamingowej. Sacconaghi bazując na finansowych danych opublikowanych przez koncern doszedł jednak do wniosku, że mniej niż 10% użytkowników, którzy w okresie 10.09-1.11.2019 r. kupili nowe urządzenie Apple’a i mogli skorzystać z oferty darmowego dostępu przez rok do AppleTV+, uruchomiło tę usługę. Normalnie abonament wynosi 5 dolarów miesięcznie.

Sacconaghi sugeruje, że są trzy prawdopodobne powody małego zainteresowania promocją: 1) zła kampania reklamowa 2) z premedytacją brak właściwej kampanii, by zminimalizować niższe zyski, jakie koncern musiałby wykazać w sprawozdaniu finansowym 3) brak atrakcyjnej oferty dla klientów, którzy już teraz mają wiele innych platform do wyboru, a ich liczba w tym roku jeszcze się zwiększy.

Jednym z tytułów dostępnych na AppleTV+ jest “The Morning Show”, któremu poświęciliśmy najnowszy odcinek Serial Killers (do obejrzenia poniżej).

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułNowa wysokość składek ZUS od nowego roku
Następny artykułLitewskie media: małżonka premiera zatrudniona w spółce Orlenu