A A+ A++

Po raz trzeci w ramach YouTube Works Awards wyróżnione zostaną najbardziej kreatywne, a jednocześnie skuteczne polskie kampanie na YouTube. O tym, dlaczego warto wziąć udział w konkursie i jak napisać dobre zgłoszenie opowiadają w naszym podcaście Małgorzata Majcher i Małgorzata Ambrożewicz.

Małgorzata Majcher to Chief Strategy & Innovation Officer w agencji DDB Warszawa, a Małgorzata Ambrożewicz to Senior Digital Executive w Kantar Polska – firmie zajmującej się analizą danych i konsultingiem marek.

Google w partnerstwie z Kantar Polska organizuje konkurs, w którym wyróżniane są najbardziej kreatywne, a jednocześnie efektywne polskie kampanie na YouTube z okresu od lipca 2022 roku do lipca 2023 roku.

Tegoroczni uczestnicy będą konkurować o nagrody w siedmiu kategoriach: „Unskippable” Creative, Ingenious Insight, Action Driver, Force for Good, The Underdog, Full Funnel Marketing on YouTube. Ponadto najbardziej wyróżniająca się i przełomowa kampania otrzyma Grand Prix.

Konkursowe kampanie będzie oceniać jury złożone z 28 specjalistów i specjalistek z branży marketingowej, reklamowej, a także niezależnych twórców i twórczyń. W zeszłym roku nagrody zdobyła m.in. kampania marki YES. O niej szerzej rozmawiamy z Małgorzatą Majcher i Małgorzatą Ambrożewicz.

– Mamy nadzieję, że tegoroczna edycja konkursu zaskoczy nas pod kątem różnorodności. Do tej pory zgłaszały się firmy z przeróżnych obszarów – zarówno z finansów, handlu, branży żywności, jak i twórcy kampanii społecznych, urzędy miast czy nawet dziennik satyryczny – mówi Małgorzata Ambrożewicz z Kantar Polska.

– W komisji jurorskiej dorzucę od siebie kamyczek stratega – będę szukać namysłu w zgłaszającej się do konkursu kampanii. Będę sprawdzać, czy dana kampania jest dziełem przypadku, czy jednak została odpowiednio dopasowana do platformy YouTube. Będę strażnikiem insightu, celów i strategii – Małgorzata z DDB Warszawa.

Jak się zgłaszać? Kto może wziąć udział w YouTube Works Awards 2023? Co będzie brane pod uwagę przy ocenie kandydatów? O tym wszystkim dowiecie się z naszego podcastu!

Przy okazji przypominamy, że kampanie można zgłaszać do 15 września na stronie konkursu wypełniając formularz na stronie YouTube Works: yt.be/workspl. Zgłoszenia są całkowicie bezpłatne, a swój projekt może zgłosić każdy: zarówno agencje, marki, działy marketingu, jak i mniejsze firmy, fundacje lub osoby budujące personalną markę dzięki wideo.

Artykuł i podcast powstał we współpracy z Google Polska

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułŁamatorzy na Mistrzostwach Polski Solt 5
Następny artykułNieszczęśliwy wypadek podczas pracy