Fani gier akcji z perspektywy izometrycznej muszą uzbroić się w cierpliwość. Fallen Tree Games, niewielkie studio składające się zaledwie z 5 osób, ogłosiło przesunięcie daty premiery swojej nowej gry The Precinct. Tytuł, pierwotnie planowany na 15 sierpnia, zadebiutuje teraz jesienią 2024 roku na PC, PS5 i Xbox Series X|S.
Twórcy wyjaśnili powody opóźnienia w specjalnym „zwiastunie” oraz w poście na Steamie. Głównym celem jest zapewnienie graczom satysfakcjonujących wrażeń, dopracowanej rozgrywki i wyeliminowanie błędów. Jak sami przyznają, stworzenie tak złożonej gry przez tak mały zespół okazało się ogromnym wyzwaniem.
The Precinct to ambitny projekt, inspirowany częściowo pierwszymi odsłonami serii Grand Theft Auto. Jednak w przeciwieństwie do GTA, gracze wcielą się tu w rolę stróża prawa. Jako Nick Cordell Jr., początkujący policjant, będziemy patrolować ulice Averno City — fikcyjnej metropolii z lat 80. na Zachodnim Wybrzeżu USA.
Gra ma oferować szeroki wachlarz zadań — od prozaicznych interwencji w sprawie źle zaparkowanych pojazdów, po emocjonujące pościgi samochodowe, w tym z udziałem helikoptera. Wszystko to okraszone jest tajemnicą morderstwa ojca głównego bohatera, którą będziemy starali się rozwikłać.
Mimo rozczarowania związanego z opóźnieniem decyzja Fallen Tree Games wydaje się słuszna. W erze przedwczesnych premier i niedopracowanych gier, dodatkowy czas na dopracowanie może zaowocować znacznie lepszym produktem końcowym. Fani gatunku z pewnością docenią staranność i dbałość o detale, szczególnie biorąc pod uwagę niewielki rozmiar zespołu deweloperskiego.
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS