A A+ A++

Współpracą ze śniadaniowym programem telewizyjnej Dwójki Magdalena Schejbal pochwaliła się na Instagramie. “Debiuty są wpisane w mój zawód. Zaczynam nową przygodę z ‘Pytaniem na śniadanie’. Trzymajcie za mnie kciuki. W tych dziwnych, trudnych czasach, w tym niepewnym świecie, potrzeba nam wszystkim dużo życzliwości” – zaczęła aktorka znana m.in. z seriali “Szpilki na Giewoncie” czy “Kryminalni”, nie ukrywając przy tym ekscytacji nowym wyzwaniem.

“Cieszę się na nowe doświadczenie i mam nadzieję, że uda nam się pomóc odnaleźć w naszym cyklu ludziom czworonożnych przyjaciół, miłości na całe życie a czworonożnym braciom i siostrom, dobre, ciepłe i kochające domy” – napisała autorka nowego cyklu dedykowanego adopcji zwierząt ze schroniska.

Dalsza część artykułu pod materiałem wideo

W rozmowie z serwisem Wirtualnemedia.pl Magdalena Schejbal tak opowiadała o nowym, telewizyjnym projekcie emitowanym w porannym paśmie TVP2.

Nowy cykl “Pytania na śniadanie”. Czego dotyczy?

– W cyklu “Pokochaj mnie” pragniemy odczarować temat adopcji zwierząt, wokół którego narosło wiele mitów. Pokazać, jak w rzeczywistości wygląda procedura adopcyjna, której nie należy się obawiać, choć oczywiście należy do niej podejść z całą odpowiedzialnością, sercem i wrażliwością. Szeroko pojęte problemy społeczne, w tym także te związane z dobrostanem zwierząt, były i są mi bliskie – podkreśliła aktorka, która znana jest ze swojej miłości do zwierząt i zaangażowania na rzecz ochrony ich praw.

Magdalena Schejbal w “Pytaniu na śniadanie”. Komentarze widzów

Pierwsze wydanie cyklu “Pokochaj mnie” pojawiło się w piątkowym wydaniu “Pytania na śniadanie” z 17 maja, a informacja o dołączeniu do zespołu nowej twarzy pojawiła się w mediach społecznościowych programu. Jak na udział Magdaleny Schejbal w śniadaniówce TVP zareagowali widzowie?

Sądząc po nielicznych komentarzach, internauci przyjęli to bez większych emocji. Na zamieszczenie wpisu na facebookowym profilu programu wysilili się jedynie krytycy ostatnich zmian w TVP, kpiąc, że żadne nowe twarze nie pomogą “Pytaniu na śniadanie”.

“Kto by tam nie doszedł, to ten program ma spadek oglądalności” – podsumował jeden z widzów.

Oglądalność “Pytania na śniadanie”

Faktycznie, śniadaniowy magazyn Dwójki stracił pozycję lidera, którą cieszył się do czasu ostatnich zmian w telewizji publicznej. W kwietniu “Pytanie na śniadanie” oglądało średnio 338 tys. widzów, zaś program “Dzień Dobry TVN” wyprzedził TVP2 o 13 tys. widzów.

W najnowszym odcinku podcastu “Clickbait” przestrzegamy przed wyjściem z kina za wcześnie na “Kaskaderze”, mówimy, jak (nie)śmieszna jest najnowsza komedia Netfliksa “Bez lukru” oraz jaramy się Eurowizją. Znajdź nas na Spotify, Apple Podcasts, YouTube, w Audiotece czy Open FM. Możesz też posłuchać poniżej:

Masz newsa, zdjęcie lub filmik? Prześlij nam przez dziejesie.wp.pl
Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułProgram „Aktywni+” dla osób starszych [edycja 2024] – nabór wniosków
Następny artykułNasze Miasto: Częstochowa. Do końca roku wyremontują “plastikowe rondo” na Północy. Ma to poprawić bezpieczeństwo w tym rejonie miasta