Narodowa Organizacja Turystyczna Madagaskaru zaprezentowała podczas spotkania w Warszawie swoją bogatą ofertę przed polskimi touroperatorami i przedstawicielami mediów. Przedstawiono także plany rozwoju na 2020 r. skierowane na polski rynek.
W środę 4 grudnia osoby reprezentujące Madagascar National Tourism Board spotkały się w hotelu The Westin Warsaw z 40 przedstawicielami kluczowych polskich touroperatorów, biur podróży i prasy, prezentując piękno wysp oraz zróżnicowaną ofertę dedykowaną polskim turystom. Spotkanie w Warszawie jest jednym z pięciu organizowanych przez Madagascar National Tourism Board w Europie Środkowej (pozostałe odbywają się w Sofii, Pradze, Budapeszcie i Bukareszcie). Wszystkie mają patronat madagaskarskiego Ministra Turystyki.
Joharison Jimmy Patrick, Manager ds. Komunikacji MNTB, do głównych atrakcji czwartej co do wielkości wyspy na świecie zaliczył:
• wyjątkowo bogatą faunę i florę, z zachowanymi wieloma gatunkami endemicznymi,
• zróżnicowaną kulturę, w której widać wpływy Azji i Afryki,
• zapierające dech w piersiach krajobrazy,
• ogromne możliwości uprawiania turystyki aktywnej,
• bardzo różnorodną ofertę noclegową: od tanich, lokalnych kwater po luksusowe hotele.
Madagascar National Tourism Board w 2020 r. planuje organizację podróży studyjnych oraz współpracę z polską branżą turystyczną.
Madagaskar w liczbach:
• 4 największa wyspa na świecie (587 040 km kw.)
• 5000 km linii brzegowej
• 25 milionów mieszkańców
• 18 grup etnicznych
Zobacz też: Ho Chi Minh. Wietnamska metropolia w francuskim klimacie
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS