A A+ A++

Czytaj też: Wirtualny spacer po jachcie Jana Kulczyka


Typowe dla Porsche wskaźniki oraz kierownica, zaprojektowana z materiałów dostosowanych do środowiska żeglarskiego. Uruchamianie silnika po lewej stronie kierownicy.


Fot.: Materiały prasowe

Jak się prowadzi „wodne Prosche”?

Osiągi i prowadzenie? Godne firm Porsche oraz Frauscher. Przewidziano cztery tryby pracy: Docking (z ang. dokowanie), Range (z ang. zasięg), Sport i Sport Plus. Programy zmieniają charakterystykę reakcji przepustnicy, a jednocześnie obejmują różne ograniczenia prędkości – w trybie dokowania, przeznaczonym do pływania w porcie, prędkość zostaje ograniczona do 8 węzłów (15 km/h). Optymalna prędkość przelotowa to 41 km/h (22 węzły). Przy tej prędkości energia w akumulatorze pozwala pokonać ok. 45 km (lub umożliwia godzinną podróż), ale redukując szybkość, można uzyskać zasięg przekraczający 100 km. Prędkość maksymalną osiąga się w trybie Sport Plus – ograniczono ją do 85 km/h (46 węzłów). Dzięki instalacji HV 800 V (oczywiście firmy Porsche) elektryczną łódź można ładować prądem stałym (DC) … czytaj dalej

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułMusk wycofuje się z finansowania kampanii Trumpa? “Nie zapisałem się do kultu jednostki”
Następny artykułKu czci św. Anny – patronki Garwolina