A A+ A++

Styl państwa Trumpów nie dla wszystkich jest wzorem do naśladowania, zainteresowanych jednak nie brakuje. Wydawałoby się zatem, że marka Ivanki Trump, córki prezydenta z pierwszą żoną, Czeszką Ivaną, niesie wystarczającą obietnicę glamouru, żeby dobrze się sprzedawać. Niestety jest inaczej. Marnym ciuchom, niewiele różniącym się od produkcji tanich sieciówek, nie pomogło ani nazwisko, ani eleganckie domy towarowe w Stanach: Nordstrom, Neiman Marcus, Saks Fifth Avenue. Od wyboru Donalda Trumpa na prezydenta ciuchy zaczęły mieć problemy. Klienci je krytykowali, ktoś ostentacyjnie napluł na bluzkę przy kasie.

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułJak wiele musi znosić psychika zwykłego grafika – czyli dziwne zlecenia od klientów
Następny artykułWitch doctors – o afrykańskim szamaństwie słów kilka