Mamy kilka. W tym roku wprowadzimy na rynek mnóstwo nowych modeli. Zarówno elektrycznych, jak i spalinowych. Począwszy od najbardziej przez nas oczekiwanych premier dwóch samochodów z napędem elektrycznym, czyli Audi Q6 e- tron i Audi A6 e-tron. Będą one miały zdecydowanie większy zasięg (nawet do 700 km), nową Platformę PPE. Szykuje się też premiera topowej odmiany Audi e-tron GT. Nie mogę na razie zbyt wiele o niej mówić, ale zdradzę, że będzie to auto nie tylko z zapierającymi dech w piersiach osiągami czy zasięgiem, ale też… pamiętajmy o polskim akcencie – w końcu nasze Gran Turismo został narysowane przez Parysa Cybulskiego. Od tego roku wszystkie modele elektryczne będą oznaczone cyframi parzystymi, a nieparzyste będą zarezerwowane dla silników spalinowych. Tym samym żegnamy się ze spalinowym A4, a kolejną istotną nowością na rynku będzie całkowicie zmodernizowane Audi A5. Z innych nowości pojawią się Audi Q3 i Q5, które zdecydowanie wzmocnią wiodącą pozycję marki w segmentach SUV, a jest to aż 50 proc. naszej sprzedaży. Nie można zapominać również o A3, który – patrząc na rankingi – był naszym nr 1 w 2023 roku i stał się bardzo atrakcyjnym modelem dla flot. On również będzie zmodernizowany.
Jak bardzo ważne jest dzisiaj finansowanie?
W 2023 roku prawie 50 proc. naszej sprzedaży zostało sfinansowane przez różne, nowoczesne narzędzia, które oferujemy wspólnie z VW Bank. Konsekwentnie pracujemy nad tymi ofertami. Szczególnie nad Audi Perfect Lease, w którym wpłata własna wynosi od 0 do 10 proc. wartości auta, a resztę kapitału spłaca się przez okres od dwóch do czterech lat. Z perspektywy przedsiębiorcy, który myśli między innymi kosztami miesięcznymi, pozwala to nie tylko na wybór samochodu z wyższego segmentu, ale i na bezproblemową wymianę po upływie czasu trwania leasingu.
Marki coraz częściej rozstają … czytaj dalej
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS