Niekorzystna koniunktura sprawia, że marki starają się przemodelować swoje strategie. Często o 180°. Nie zawsze jest to jednak tak korzystne, jak może się wydawać. W trakcie trudnych sytuacji, grunt to zachować spokój.
Łukasz Worobiej to head of strategy w Artegence i doświadczony strateg marketingowy. W trakcie najnowszego epizodu NowyMarketing Podcast Łukasz przekonuje nas, co zrobić podczas niekorzystnej koniunktury. I uspokaja. Wskazuje sektory, które w dotychczasowych kryzysach traciły mało i podkreśla – nie tnij budżetów reklamowych!
– Cięcie budżetów reklamowych może mieć wiele twarzy. I może wiązać się z tym, że mniej wydajemy na marketing. I to jest bardzo niebezpieczne, co doskonale pokazała nam pandemia. Cała masa marek wyłączyła prąd i ich nie ma. Były też takie, które tego nie zrobiły i one w większości wygrały kategorie, bo konsument dalej miał potrzebę – mówi Łukasz Worobiej.
Z Łukaszem Worobiejem rozmawiamy o tym, co od strony strategii robić w przypadku kryzysu i jak sytuacja na świecie wpływa na branżę reklamową. Przesłuchaj najnowszego odcinku NowyMarketing Podcast.
Sprawdź też pozostałe odcinki NowyMarketing Podcast:
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS