Lubika to wprowadzony przez Zarząd Transportu Miejskiego w Lublinie system, który ma ułatwić podróżowanie pojazdami komunikacji miejskiej. Szef lubelskiego ZTM Grzegorz Malec opisuje go jako najnowocześniejszy w Polsce. Lubika pozwala m.in. na zakup biletów na określoną liczbę przystanków, biletów okresowych na dowolną liczbę dni czy planowanie podróży. Do tego aplikacja na telefon i system nowych biletomatów.
Lubika wystartowała z początkiem października. I od razu sprawiła pasażerom problemy. Rano nie można było pobrać aplikacji na telefony z systemem Android. Ten problem został dość szybko rozwiązany. Ale użytkownicy iPhone’ów nie mogą aplikacji pobrać do dziś. To jednak nie koniec. Pasażerowie skarżyli się na problemy z rejestracją konta czy dodaniem Karty Biletu Elektronicznego.
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS