A A+ A++

Lubika to wprowadzony przez Zarząd Transportu Miejskiego w Lublinie system, który ma ułatwić podróżowanie pojazdami komunikacji miejskiej. Szef lubelskiego ZTM Grzegorz Malec opisuje go jako najnowocześniejszy w Polsce. Lubika pozwala m.in. na zakup biletów na określoną liczbę przystanków, biletów okresowych na dowolną liczbę dni czy planowanie podróży. Do tego aplikacja na telefon i system nowych biletomatów.

Lubika wystartowała z początkiem października. I od razu sprawiła pasażerom problemy. Rano nie można było pobrać aplikacji na telefony z systemem Android. Ten problem został dość szybko rozwiązany. Ale użytkownicy iPhone’ów nie mogą aplikacji pobrać do dziś. To jednak nie koniec. Pasażerowie skarżyli się na problemy z rejestracją konta czy dodaniem Karty Biletu Elektronicznego.

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułNetanjahu: Przez nowego premiera zmarło 1 392 chorych na COVID
Następny artykułOświatowa Solidarność odrzuca projekt MEiN dotyczący statusu zawodowego nauczyciela