A A+ A++

Loubet, syn Yvesa, mistrza Europy z 1989 roku, dokonał przed sezonem 2024 sporych zmian. Przede wszystkim pożegnał się – przynajmniej tymczasowo – z hybrydowym samochodem grupy Rally1.

Kontrakt z M-Sportem nie został przedłużony i Francuz musiał rozejrzeć się za innym autem. Postanowił wrócić do kategorii WRC 2, w której triumfował w 2019 roku. Loubet związał się z Toksportem i otrzyma Skodę Fabię RS Rally2.

Zmiana nastąpiła także na prawym fotelu. Do rozstania z Nicolasem Gilsoulem doszło jeszcze przed zakończeniem sezonu 2023. Awaryjnie do Loubeta na Rajd Europy Środkowej wskoczył wtedy Benjamin Veillas. Było to jednak rozwiązanie prowizoryczne i 26-letni kierowca musiał rozejrzeć się za nawigatorem na pełen etat. Postawił na Lorisa Pascauda, 23-latka z jak dotychczas niewielkim doświadczeniem na szczeblu światowego czempionatu, który ostatnio był członkiem jego załogi szpiegowskiej.

Czytaj również:

Pierwszym wspólnym występem Loubeta i Pascauda będzie Qatar International Rally. Inauguracja programu WRC 2 nie jest jeszcze określona. Najprawdopodobniej przypadnie ona na Rajd Chorwacji lub Rajd Portugalii.

Czytaj również:

Polecane video:

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułNowi prowadzący “Pytanie na śniadanie” walczą o uznanie widzów. Ekspertka czarno to widzi
Następny artykułSzklane naczynia jako klucz do przyszłości Twojego biznesu