PLL LOT ogłosiły rekrutację na kilkadziesiąt nowych miejsc pracy na Lotnisku Chopina. Podobnie jak w ubiegłych latach, przewoźnik chce zagwarantować pasażerom najwyższą jakość obsługi i najlepszy komfort podróży w wymagającym dla branży lotniczej szczycie sezonu letniego.
Już po raz trzeci nowi pracownicy będą mieć możliwość poznania kulis branży lotniczej i zdobycia cennego doświadczenia w czasie sezonu letniego. W dwóch poprzednich edycjach projektu “OdLOTowa praca” do rekrutacji przystąpiło niemal 2 tys. osób. Ponad 20 z nich zostało zatrudnionych na stałe po okresie trzymiesięcznej współpracy.
– Sezon letni jest bez wątpienia dużym wyzwaniem dla branży lotniczej, także pod kątem obsługi pasażerów. Chcąc zapewnić najwyższy komfort podróży, w tym przede wszystkim sprawne przesiadki w warszawskim hubie na nasze połączenia do Europy, Ameryki Północnej i Azji oraz płynność operacyjną w szczycie sezonu wakacyjnego, zaproponujemy naszym pasażerom dodatkowe wsparcie na Lotnisku Chopina. Poprzednie lata pokazały, że to rozwiązanie przynosi oczekiwane efekty – mówi Maciej Wilk, członek zarządu d.s. operacyjnych. – Bierzemy pod skrzydła osoby, które podczas trzymiesięcznej współpracy mogą kształcić się pod okiem najlepszych specjalistów w branży. Ci, którzy sprawdzą się w wakacje, mają szansę na stałe zatrudnienie.
Do zadań uczestników tegorocznej edycji projektu będzie należała m.in. asysta przy obsłudze pasażerów w terminalu pasażerskim, udzielanie informacji na temat połączeń LOT-u czy wsparcie pasażerów przesiadających się w Warszawie na dalsze połączenia. Nowi pracownicy we współpracy z lotniskowymi służbami operacyjnymi będą wspierać proces obsługi naziemnej samolotu. Zwiększenie zatrudnienia zapewni także wsparcie agentowi handligowemu i poprawi płynność obsługi pasażerów na Lotnisku Chopina.
LOT oferuje nowym pracownikom umowę zlecenie, a tym, które przepracują pełne trzy miesiące, darmowy bilet typu “stand by” w dwie strony na dowolnym kierunku, spośród ponad 120 połączeń dostępnych w regularnej siatce przewoźnika.
Wymagania rekrutacyjne to przede wszystkim dobra znajomość języka angielskiego, łatwość w nawiązywaniu kontaktów, a także gotowość na nowe wyzwania i dyspozycyjność. Znajomość innych języków obcych oraz zainteresowanie branżą lotniczą będzie dodatkowym atutem. Przewoźnik oferuje kandydatom trzy miesiące współpracy, w okresie od czerwca do października b.r.
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS