Gdy Hexworks przejęło tworzenie marki stworzonej przez CI Games, mogło się wydawać, że tym razem wreszcie pojawi się jednoznacznie porządny souls-like, który stoczy bój z gatunkową czołówką. Koniec końców o ile w ogólnym rozrachunku trudno mówić o absolutnej porażce, triumf to też nie był. Pomimo stale dokładanych usprawnień, gra po dziś dzień wzbudza bardzo skrajne odczucia – od zachwytu, poprzez obojętność, aż po bardzo krytyczne podejście.
Lords of the Fallen ma działać znacznie lepiej na konsoli PlayStation 5 Pro. Gra nadal będzie ulepszana, powiedziano też parę słów o kontynuacji.
Lords of the Fallen 2 – pojawiły się pierwsze informacje związane z kolejną odsłoną budzącej skrajne odczucia serii
Jedno trzeba przyznać, Lords of the Fallen się sprzedaje. I to od samego początku, co pozwoliło wydawcom przymknąć oko tak na premierową krytykę, jak i praktycznie każdą późniejszą. Do tych ostatnich cały czas należy wydajność. Unreal Engine 5 bywa problematyczne nawet dla mocniejszych pecetów, nie wspominając już o konsolach. Ale twórcy w dalszym ciągu starają się rozwiązywać kolejne problemy i ten przypadek nie jest odosobniony. Wygląda na to, że posłużyć ma temu konsola PlayStation 5, która wkrótce wejdzie do dystrybucji.
Lords of The Fallen 2 zostało zapowiedziane. Prace nad kolejną częścią gry mają przebiegać znacznie szybciej
Nowa wersja będzie miała 40% zagęszczenie pikseli względem tej ze zwykłego PS5. Docelowo poprawi to ostrość obrazu i poziom detali. W trybie wydajności dostaniemy rozdzielczość 4K (upscaling z 1440p), 60 klatek na sekundę, a wszystko to ze znacząco poprawionymi teksturami środowiska czy postaci. Z kolei tryb jakości da nam już standardowe 4K, ale przy 30 klatkach na sekundę, w zamian oferując o wiele lepszą oprawę. Deweloperzy zapowiedzieli dodatkowo rozwój gry także na innych platformach – co może być pewnym zaskoczeniem, jako że wydawało się, iż nie licząc okazyjnych poprawek ten rozdział został już zamknięty i zespół w pełni skupia się na pracy nad sequelem. Co się zaś tyczy tego ostatniego, mechanika dwóch światów (Axiom i Umbral) nie tylko ma zostać zachowana, ale jeszcze udoskonalona. Szczegółów jeszcze nie poznaliśmy, ale to zapewne kwestia czasu – w końcu premiera dopiero w 2026 roku.
Źródło: WCCFtech
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS