Poznaliśmy szczegóły trybów graficznych konsolowych wersji RPG-a akcji Lords of the Fallen.
Źródło fot. CI Games
i
Twórcy nadchodzącego RPG-a akcji Lords of the Fallen, czyli deweloperzy z należącego do firmy CI Games studia Hexworks, udzielili ciekawego wywiadu redaktorowi serwisu Wccftech. Dzięki temu dowiedzieliśmy się wreszcie, jakie tryby graficzne dostępne będą w konsolowej wersji gry.
Wersje konsolowe zaoferują dwie opcje graficzne do wyboru:
Tryb: |
Liczba klatek/s: |
Rozdzielczość: |
Performance (tryb wydajności) |
60 fps-ów |
1080p |
Quality (tryb jakości) |
30 fps-ów |
1440p |
Oznacza to, że nawet bawiąc się w 30 fps-ach nie otrzymamy prawdziwego 4K na konsolach.
Opisując te tryby, autorzy mówią, że będą one dostępne na „obydwu konsolach”. Ciekawi nas jednak, jak sytuacja będzie wyglądała w przypadku Xboksa Series S, będącego słabszym sprzętem niż Xbox Series X.
Autorzy chwalą sobie Unreal Engine 5
W wywiadzie twórcy opowiedzieli również o zaletach wykorzystania Unreal Engine 5 do opracowania Lords of the Fallen. Autorzy są zwłaszcza zadowoleni z technologii Lumen, generującej całe oświetlenie w czasie rzeczywistym. Znacząco ułatwia to projektowanie poziomów, gdyż małe zmiany w ich architekturze nie wymagają tworzenia od nowa map świetlnych lokacji.
Deweloperzy chwalą sobie również ulepszenia w systemie animacji oraz silnik fizyczny Chaos, który jest przydatny przy symulowaniu zachowania ubrań. Wszystkie te funkcje sprawiły, że praca przy Lords of the Fallen była łatwiejsza i twórcy mieli więcej czasu na uczynienie gry lepszą.
Przypomnijmy na koniec, że Lords of the Fallen zmierza na pecety oraz konsole Xbox Series X/S i PlayStation 5. Premiera odbędzie się 13 października tego roku.
- Beksiński i Berserk w jednym – grałem w Lords of the Fallen i jestem zaskoczony
- Oficjalna strona gry
Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl – piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów – Adrian nigdy nie odmówi dobrej opowieści.
więcej
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS