A A+ A++
Wiemy już, że lokowanie produktów w filmach to dość powszechne zjawisko. Wiemy też, że i muzycy chętnie promują różne znane marki. Jak? Ano na przykład wyśpiewując piosenki do radiowych spotów czy też występując w telewizyjnych blokach reklamowych. Czy jest jednak jakaś granica, której przekraczać się nie powinno?

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułNa jakie mieszkanie możesz sobie pozwolić mając 1500 dolarów w ręku? Różnice pomiędzy miastami mogą cię zaskoczyć
Następny artykuł6 ciekawostek o muzyce i psychice człowieka